91 درصد مشترکان بزرگترین اپراتور موبایل کشور، از پاسخگویی آن راضی هستند



آنچه دیگران می خوانند:

شاید جالب اینجا باشد که اپراتور همراه اول از منظر «خدمات مرکز تماس ویژه» به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور معرفی می شود. زیرا این اپراتور دارای 7 مرکز تماس توزیع شده در شهرهای «تهران»، «مشهد»، «تبریز»، «اصفهان»، «شیراز»، «اهواز» و «اراک» است و ماهانه بیش از 12.4 میلیون تماس دریافتی را پاسخگو است.

مرکز تماس همراه اول با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی مانند ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، چت آنلاین مجازی و چت تلفنی به طور مداوم با مشترکان خود در ارتباط است، به عنوان مثال میانگین پاسخگویی تلفن گویا ماهانه بیش از 9.6 میلیون است.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی هیات مدیره اپراتور تلفن همراه اول تا پایان اسفند ماه 1400، میانگین پاسخگویی ماهانه از طریق شبکه های اجتماعی در این اپراتور 176 هزار نفر بوده است.

همچنین بیش از 5000 پاسخ از طریق ایمیل و بیش از 141000 پاسخ از طریق پیامک به صورت ماهانه داده شده است.

نظارت کارشناسان برای پاسخگویی به مشترکان به گونه ای بود که هر مشترک به طور متوسط ​​حدود 12 ثانیه برای پاسخ منتظر ماند که نسبت به سال 2019 بهبودی 48 درصدی داشته است.

همچنین در خصوص شاخص «تماس های از دست رفته» نیز این اپراتور با 3 درصد بهبود نسبت به سال 1398 توانسته به نرخ 6 درصدی دست یابد.

با این حساب 91 درصد از مشترکان همراه اول از پاسخگویی مرکز تماس ابراز رضایت کردند که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱

طبق گزارش اعلامی به سهامداران، این اپراتور ماهانه حدود 20 میلیون فاکتور صادر می کند.


دیدگاهتان را بنویسید