90 گروه جهادی بسیج سازندگی از استان مرکزی در دهه امام و ولایت خدمت می کنند – خبر مرکزی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراکامید محترمی امشب در جلسه هماهنگی دهه های امامت و بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اردوهای جهادی در استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد استقبال چشمگیر مردم به ویژه جوانان اردوهای جهادی در استان مرکزی. مارکیس در تابستان باعث توزیع مشتاقانه و گسترده بسیجیان جهادگر در مناطق مختلف استان شد.

وی افزود: امروزه طبق برنامه ریزی های انجام شده گروه های جهادی نقطه به نقطه در استان مرکزی خدمت می کنند و طی دهه امامت و استان شاهد اوج و اوج گیری گروه های جهادی در مناطق مختلف استان هستیم. “

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی استان علاوه بر مأموریت های خود در دهه های امامت و ولایت ، برنامه های ویژه ای از جمله برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی ، اطعام نیازمندان ، ساخت خانه ها برای افراد محروم ، اجرای پروژه های محرومیت ، اجرای پروژه ها او کانال های آب و کشاورزی را انتقال می دهد ، تیم های پزشکی و پزشکی را به مناطق محروم می فرستد ، خدمات دامپزشکی ارائه می دهد ، جهیزیه اهدا می کند ، حرکت مناسب برای کمک و سایر خدمات را انجام می دهد.

محترمی ادامه داد: بیش از 90 گروه جهادی از بسیج سازندگی در طول دهه به امامت و استان خدمات رسانی کردند و تاکنون ساخت 18 خانه محروم ، پنج پروژه آب ، اهدای 30 سری جهیزیه ، پخت بیش از هشتاد هزار مورد پرسهای غذایی نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با حمایت اهداکنندگان این میزان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید  قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران در تابستان ۱۴۰۱

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که امروز باید به آن توجه کنیم ، تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان جامعه است که در آن رسانه ها نقش مهمی دارند و باید تلاش کنند تا مباحث را پوشش دهند ، اقدامات جهادگران و معرفی الگوهای موفق در جامعه. “متاسفم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از هشتصد گروه جهادی با استعداد بیش از پانزده هزار جهادگر در ارائه خدمات در استان مرکزی نقش داشته اند.

انتهای پیام / 711 / ت

دیدگاهتان را بنویسید