9 شهروند غیرمجاز در منطقه ممنوعه دستگیر شدند



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی آحاد جامعه، ماموران انتظامی و امنیت عمومی شهرستان خنداب با اجرای اقدام اطلاع رسانی در خصوص تردد تعدادی اتباع خارجی در یکی از محورهای ترافیکی این شهرستان.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی و شناسایی محل تردد این اتباع بیگانه غیرمجاز ادامه داد: در این عملیات 9 نفر اتباع غیرمجاز که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و از مرزهای شرقی به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند که مقصد آنها استان های مرکزی کشور و استان های مرکزی کشور است، شناسایی شدند. فاقد مدارک شخصی و مدارک سکونت، دستگیر و جهت اخراج از ایران به اردوگاه ابراهیم آباد اراک تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در پایان با تاکید بر اینکه ساماندهی و مدیریت اتباع خارجی به عنوان یک اولویت جدی همواره در دستور کار پلیس بوده است، افزود: با وجود تمامی اقدامات انجام شده همچنان شاهد تردد برخی از اتباع کشورهای همسایه ایران هستیم. در کشور ما پلیس بر اساس تعهدات ذاتی و قانونی خود نسبت به دستگیری و اخراج این اتباع بیگانه غیرقانونی اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است خنداب یکی از مناطق ممنوعه ورود و تردد اتباع غیرایرانی است.

بیشتر بخوانید  تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برای کارمندانِ واکسن‌نزده چیست؟ -

دیدگاهتان را بنویسید