9 خانه مجلل دیوانه سلبریتی های خارجی و قیمت باورنکردنی آنها!


بنابراین، بیایید نگاهی به مجلل ترین خانه های سلبریتی های مورد علاقه مان بیندازیم!


خانه لوکس سلبریتی ها / تیلور سویفت

تیلور سوئیفت تنها سی سال سن دارد، اما او قبلاً حرفه ای استثنایی در تجارت نمایش ایجاد کرده است. و تعداد طرفداران او در طول سال ها افزایش می یابد! جمع آوری خانه ها در نقاط مختلف ایالات متحده به نظر سرگرمی او است. تیلور به ویژه ویلای هشت خوابه در واچ هیل را دوست دارد. قیمت این خانه 17 میلیون تومان است. این ویلا علاوه بر جادار بودن، منظره بسیار زیبایی به اقیانوس دارد. این خواننده از مهمانی دادن و دعوت افراد مشهور به این خانه لذت می برد، پس بیمه نامه این ویلا باید چشمگیر باشد!


خانه لوکس سلبریتی ها / اشتون کوچر

اشتون کوچر بازیگر محبوب و همسر محبوبش میلا کونیس بازیگر ویلایی زیبا به قیمت 10 میلیون دلار خریدند. آشیانه بخار خانه ای است با سه اتاق خواب با چهار حمام. یکی از ویژگی های عالی ویلا باغ بزرگ و زیبا می باشد. به نظر می رسد این مکان عالی برای رشد خانواده آنها باشد!


هایدی کلوم / تالار مشاهیر مجلل

هایدی کلوم یکی از مشهورترین مدل های تاریخ به خاطر سال ها کار به خود پاداش داد و این ویلای زیبا را در لس آنجلس خرید. این ویلای شگفت انگیز به سبک ایتالیایی حدود 24 میلیون دلار قیمت دارد. دارای 8 اتاق خواب، 10 حمام و همچنین اتاق بازی برای کودکان شما. البته، یک استخر بزرگ، زمین گلف، فواره ها، آبگرم و بسیاری دیگر از ویژگی های لوکس زندگی وجود دارد.


مایکل فلپس / مشاهیر خانه لوکوری

هر زمان که یک شناگر مشهور در موقعیتی نباشد که بتواند در المپیک دیگر قهرمان شود، زمانی را در ویلای مجلل اسکاتسدیل می گذراند. ثروت چشمگیر آن 6000 فوت مربع است. دارای 5 اتاق خواب و همچنین 6 حمام، آشپزخانه بزرگ با یک اتاق غذاخوری با طراحی خوب و 4 شومینه. خوب، احتمالاً می توانید فرض کنید که یک استخر وجود دارد.

بیشتر بخوانید  آهو مبارک..!!


نیل پاتریک هریس / سلبریتی خانه لوکوری

نیل پاتریک هریس و همسرش دیوید برتکا اخیرا یک ویلای بزرگ خریده اند. خانه جدید آنها در ایست همپتون حدود 5.5 میلیون دلار هزینه دارد. این ملک دارای 4 اتاق خواب، 6 حمام و جکوزی در پشت بام می باشد. کتابخانه زیبا و انبار شراب، حسی مجلل به این ویلا بخشیده است.


کریستینا آگیلرا / تالار مشاهیر مجلل

خواننده مشهور کریستینا آگیلرا که میلیون ها طرفدار او را تحسین می کنند، به نظر می رسد که علاقه زیادی به ویلاهای زیبا با طراحی عالی دارد (اما با این حال، چه کسی نیست؟). به نظر می رسد او از تغییرات خانه اش لذت می برد. او اکنون یک اتاق بازی دارد که برای فرزندانش طراحی شده است، یک کمد بزرگ پر از لباس های مدرن، کفش، لوازم جانبی و غیره. این خواننده در همین ویلا یک استودیوی صدابرداری نیز دارد. طراحی لذیذ خانه باعث شد در مجلات زیادی در مورد دکوراسیون ظاهر شود.


جنیفر لاورنس / سلبریتی های خانه لوکوری

جنیفر لارنس سال ها برای رسیدن به قله تلاش کرد. اما حالا که اونجا هست چرا شفا نمیده؟ و خرید یک خانه زیبا به متراژ 5500 متر مربع بسیار خوشایند است، اینطور نیست؟ این ویلا دارای 5 اتاق خواب و 6 سرویس بهداشتی می باشد. ارزش تخمینی آن حدود 8 میلیون دلار است و این قیمت حتی هزینه دکوراسیون را نیز شامل نمی شود، البته بازیگر باید به دنبال ظرافت فرانسوی در طراحی با سبک مدرن باشد. همچنین یک استخر و یک حیاط زیبا وجود دارد.


جاستین بیبر / تالار مشاهیر مجلل

شما به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که هرگز نام جاستین بیبر، بت پاپ را نشنیده باشد. البته چنین فرد مشهوری نمی تواند در یک خانه معمولی زندگی کند. قیمت تخمینی خانه بیبر حدود 20 میلیون دلار است، اما او در واقع مالک آن نیست. او آپارتمان خود را اجاره می دهد و ماهانه 60000 دلار برای آن می پردازد. طراحی ویلا بسیار مدرن و غیر معمول است. تقریباً به طور کامل از شیشه ساخته شده است. 6 اتاق خواب، 7 حمام، و همچنین یک گاراژ بزرگ که فضای کافی برای هفت ماشین را دارد.

بیشتر بخوانید  دختر 10 ساله ای را زنده زنده در حیاط دفن کردند..!!


جان کرازینسکی / خانه لوکس سلبریتی ها

جان کرازینسکی بازیگر و تهیه کننده معروف و همسرش و همچنین امیلی بلانت بازیگر معروف در خانه ای دوست داشتنی در بروکلین نیویورک زندگی می کنند. این آپارتمان شش اتاقه دارای یک آشپزخانه بزرگ و شیک، یک اتاق غذاخوری با چوب فراوان است. جان و امیلی نیز برای رفع تمام نیازهایشان پول زیادی را صرف بازسازی های مختلف خانه رویایی جدید خود کردند.


دیدگاهتان را بنویسید