816 بیمار کرونر در مازندران بستری شدند


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران ، در چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران و بیماران بستری در کرونا بوده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

این روزها شاهد روزهای پر اضطراب تاجگذاری در استان مازندران بودیم ، جایی که این شرایط آژیر قرمز تاج در استان را به صدا درآورد.

دکتر سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 184 بیمار مشکوک به ویروس کرونا براساس تشخيص باليني ، آنها در بيمارستان هاي دانشگاه علوم پزشكي مازندران در استان بستري شدند.

وی افزود: در این مدت 105 مظنون در بیمارستان بستری شدند و از بیمارستان ها مرخص شدند و به درمان خود در منزل ادامه می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر 673 فرد مشکوک به عروق کرونر بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 112 نفر در بخش های مراقبت ویژه با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سید فرزاد جلالی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر 143 بیمار مشکوک به تاجگذاری در بیمارستان های بابل بستری هستند ، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 31 بیمار جدید پذیرفته شده و 19 بیمار نیز بستری شده اند. پذیرفته شده است.

وی گفت: 26 بیمار در بخشهای مراقبت ویژه بستری شدند.

شب گذشته با پذیرش 215 بیمار کرونر جدید ، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 816 نفر رسید.

انتهای پیام / 86034 / ج


بیشتر بخوانید  محمد حاج حسینی فوت کرد + بیوگرافی و علت مرگ حاج حسینی

دیدگاهتان را بنویسید