81 508 داوطلب در آزمون وکالت سال 1399 به رقابت می پردازند – اخبار حقوقی و قضایی – اخبار اجتماعی تسنیم


کیانی ، نایب رئیس Skoda ، در مصاحبه با خبرنگار دادگاه آژانس تسنیم وی گفت: آزمون عملی وکالت 1399 طبق اعلام و برنامه قبلی امروز جمعه 25 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با مجوز ستاد ملی بیماری عروق کرونر انجام شده و کلیه اقدامات لازم برای اجرای پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون انجام شده است. “

نایب رئیس کانون وکلای دادگستری کشور با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون ، گفت: 81508 داوطلب برای 1399 سال سابقه کار ثبت نام کرده اند. بیشترین تعداد شرکت کنندگان برای کانون وکلای دادگستری مرکز با 28299 داوطلب و کمترین تعداد برای کانون وکلای دادگستری چهاراهال و بختیاری با 535 داوطلب است.

وی ادامه داد: برای امسال کانون های وکلا در سراسر کشور 3 هزار و 845 ظرفیت پذیرش کارآموزان حقوق را اعلام کرده اند.

كیانی ادامه داد: آزمون 1399 در 110 محله دانشگاهی برگزار می شود كه هر كدام دارای بخشهای خاص خود و مطابق با پروتكلهای بهداشتی هستند.

باید بگویم آزمون وکالت سال 1399 کانون های وکلا به دلیل شیوع تاجگذاری و مخالفت ستاد تاجگذاری ملی برای برگزاری آن ، دو بار در دسامبر و مارس سال گذشته به تعویق افتاد. این آزمون با پیگیری های اتحادیه ملی کانون های وکلای دادگستری ایران امروز 25 تیر برگزار می شود.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  رویکرد متفاوت بایدن و نتانیاهو در قبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید