81 خانه مسکونی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید



ایسنا / خراسان جنوبی همزمان با افتتاح 2075 واحد مسکونی برای مشتریان کشور ، 81 خانه مسکونی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

علی عرب نژاد ، امروز چهارشنبه 23 تیرماه در مراسم افتتاحیه 2 هزار و 75 واحد مسکونی برای افراد معلول و مددجویان اجتماعی کشور که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مددکاری اجتماعی به صورت فرم برگزار شد. از یک کنفرانس ویدیویی ، گفت: 986 واحد مسکونی در استان خراسان جنوبی ساخته شده است که 2 هزار و 279 واحد به متقاضیان تحویل داده شده و مابقی در مراحل نهایی ساخت هستند. امروز فردا 81 آپارتمان به کاندیداها تحویل داده می شود.

به گزارش ایسنا ، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تعداد واحدهای قابل انتقال به جامعه هدف در هفته بهزیستی 81 واحد است که در مجموع 11 میلیارد و 275 میلیون ریال برای سازمان اجتماعی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه از 81 واحد افتتاح شده در هفته رفاه اجتماعی ، دو واحد به خانواده های دو معلول ، یکی به خانواده های یتیم تحت حمایت و بقیه به سایر معلولان و مددجویان متصل هستند ، افزود: واحدهای مذکور 60 واحد دارند. متر زیرساخت و با کمک تسهیلات بانکی رایگان ، آورده شده توسط اعضا ، ساخته و منتقل می شود.

وی از کمک 39 میلیون تومانی بنیاد بهزیستی و مسکن برای ساخت مسکن معلولان خبر داد و گفت: همچنین این واحدهای مسکونی با کمک خود مددجویان و 50 میلیون تومان از محل تسهیلات ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: از 81 واحد مسکونی 11 واحد با تفاهم نامه همکاری با قرارگاه خاتم ساخته شده است که هیچ گونه تسهیلات بانکی ندارد و با کمک بلاعوض ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  شرط دریافت سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد+ مدارک لازم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید