8 کامیون از قسمت جنوبی کرمان به بندر امام اعزام شدند



براساس گزارشی که روز یکشنبه ایرنا از اداره کل دریافت کرد ، مسعود جمیلی گفت: “این تعداد دستگاه با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای عمده و حیوانات ورودی به کشور و بر اساس برنامه ریزی ، برای جلوگیری از وقفه در تأمین کالاهای اساسی و نیاز به حمل و نقل کالا. «آنها در انبارهای بندر امام خمینی به هرمزگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک طرح ملی برای تخلیه بار موجود در بندر امام خمینی (ره) آغاز شده است ، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و کمک به تسریع در روند تخلیه ، اداره کل اقدام لجستیکی برای پیشرفت در این مهم انجام داده است ” ای

جمیلی گفت: با هماهنگی سازمان راهداری کشور جهت تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی و دامی امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) به شرکت های حمل و نقل استان فراهم شد.

مدیرکل بزرگراه جنوب کرمان به کمبود کامیون های غیرنظامی و محلی در منطقه اشاره کرد و گفت: برای هماهنگی بیشتر ، جلساتی با شرکت های حمل بار و اتحادیه های حمل و نقل در قسمت جنوبی کرمان تشکیل و این موضوع مطرح شد. “

وی افزود: در این جلسه فرصت های موجود در این زمینه پیش بینی شده بود.

جمیلی اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی ، امکان صدور بارنامه برای شرکت های حمل و نقل کالا ، به استثنای شرکت های حمل و نقل فعال در بخشهای سیمان ، فرآورده های نفتی ، ترافیک و اضافه وزن از بندر امام خمینی (ره) به تمام نقاط ذرت آرد استان ، جو و سویا.

بیشتر بخوانید  سطح سواد سلامت در جامعه پایین است / کار بهزیستی را باید کار سخت و مضر دانست - اخبار قزوین

وی ادامه داد: این امر به منظور افزایش انگیزه و تسریع در حمل و نقل کالا فراهم شده است.

جمیلی گفت: در شرایط فعلی به دلیل نیاز مردم به کالاهای اساسی ، کار ما در زمینه راهداری و حمل و نقل دشوارتر شده است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان هفت شهر با یک میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید