مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

8 جیب بر دستگیر شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری 8 جیب بر و کشف 35 فقره سرقت خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی ری آوارنس از دستگیری ۸ جیب بر و کشف ۳۵ جیب بر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در تاریخ 30 مهرماه یک فقره جیب بری با درخواست یکی از شهروندان به کلانتری نهم ارسال شد که وی از سرقت کارت خود از دستگاه خودپرداز و مبلغ 420 میلیون مطلع شد. ریالی از حساب وی کسر می شود.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پایگاه برای بررسی سطح زمین و کشف ردپای سارقان یا سارقان به محل های تردد گمشده در بازار شهرری مراجعه و در بازرسی دوربین مداربسته مسیرهای گمشده تردد را مشاهده کردند. از رمز خودپرداز خود که در حین خرید برای فروشندگان فاش کرده بود، آنها سعی می کنند کارت خودپرداز او را در زمان مناسب از کیف به سرقت ببرند.

وی گفت: با توجه به استقبال از چندین فقره سرقت به روش و شگرد مشابه در شهریری، تمامی موارد مشابه با هم متحد شد و با بررسی سوابق و پدیده های مربوط به تجمیع و تصاویر به دست آمده از محل سرقت، مشخص شد سارقان یک نفر بودند. تعداد زنان.” آنها با استفاده از شلوغی بازار و بی توجهی شهروندان قصد دارند وارد جیب آنها شده و از کیف هایشان سرقت کنند.

وی تصریح کرد: با شناسایی اعضای این باند هشت نفره هویت واقعی و مخفیگاه متهم مشخص شد و پس از رسیدگی در مراجع قضایی اعضای این باند در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید  سیل در تهران امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی افزود: متهم به بیش از 35 فقره سرقت در بازار شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری با اشاره به اینکه تمامی مالباختگان شناسایی شده اند، افزود: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 5 میلیارد ریال اعلام کردند و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد. اقدامات.”

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *