8 امتیاز از هفته سی ام لیگ برتر از طرح قهرمانانه تا تلخ ترین پیروزی سپاهان / اشک ، لبخند و خداحافظی در آخرین ایستگاه


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، هفته سی ام مسابقات لیگ برتر با هشت دیدار پیگیری شد که در آن مسابقات شاهد اشک و لبخند بودیم. این هفته اتفاقات عجیبی رخ داد که در زیر به آنها اشاره می شود.

قهرمانی پرسپولیس با وجود توطئه ها!

پرسپولیس روز را با طوفان در روزی آغاز کرد که انتظار می رفت در برابر پیکان سخت باشد و اجازه نمی دهد تارتاروس و تیمش خود را پیدا کنند. سرانجام پنجمین قهرمانی پرسپولیس در شهر قدس بود. قهرمانی که گل محمدی مدعی است توطئه ای بود که به او نرسیده بود و در این راه احساس تنهایی کردند.

تلخ ترین پیروزی سپاهان در آزادی

دیدار استقلال و سپاهان یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بود که با برتری شاگردان نویدکی به پایان رسید اما این پیروزی برای زردپوشان غم انگیز بود. شاید تلخ ترین برد سپاهان در آزادی زمانی اتفاق افتاد که این تیم متوجه شد دیگر دیر شده است. او هفته ها بعد مغلوب استقلال شد. این تیم که پس از شکست مقابل پرسپولیس در لیگ به هیچ تیمی رحم نکرد و در تمام مسابقات پیروز شد ، در آخرین مرحله ورزشگاه آزادی بازی را به حریف واگذار کرد.

ذوب آهن باخت ، اما خندید

ذوب آهن موتبی حسینی در نیم فصل دوم روز خوبی نداشت و لحظه به لحظه مثل شمع آب می شد اما آخرین شام این مربی و شاگردانش در لیگ بیستم از شادی و خنده گذشت. نماینده اصفهان که به عنوان نایب قهرمان آسیا در این شهر شهرت دارد ، در دیداری که مس بازی خود را عادلانه انجام داد با یک گل شکست خورد اما شکست سایپا توسط مردان حسینی شیرین شد و این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد. اصفهان نگران از دست دادن قهرمانی سپاهان و سقوط ذوب آهن است.

بیشتر بخوانید  تحلیل سفر سلطان عمان به عربستان سعودی / پروژه الدقام چیست؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سایپا با تلخی در تبریز از لیگ خداحافظی کرد

سایپا که در 2 بازی اخیر خود عملکرد امیدوارکننده ای داشت ، با انگیزه و امید به پیروزی در بازی با تراکتور وارد زمین شد اما گل زودهنگام تمام برنامه های تیم پایتخت را مختل کرد تا به تیم نارنجی پوشان تبریز اجازه خداحافظی بدهد. لیگ برتر

فولاد ششم با خداحافظی ضمنی

دیدار پدیده و فولاد با تساوی به پایان رسید ، زیرا شاگردان نکونام برای حفظ رتبه چهارم فصل گذشته باید پیروز می شدند. در نهایت ، این اتفاق نیفتاد تا اینکه نکونام به طور غیر مستقیم اشاره کرد که فصل آینده در فولاد نخواهد بود.

کشیدن منسوجات با گهر برهنه در فصل بی عدالتی قلعه نویی!

دیدار نساجی و گل گهر در سیرجان با نتیجه خوبی برای نساجی به پایان رسید. در این بازی بازیکن نساجی فوتبال منصفانه ای ارائه داد و در پایان این بازی قلعه نویی به اتفاقاتی که در این یکی دو سال برایش رخ داد اشاره کرد و از این بابت ناراحتی خود را ابراز کرد. گل گهر در شرایطی سهمیه احتمالی آسیا را از دست داد که قلعه نویی معتقد است در 20 مسابقه در حق او بی عدالتی صورت گرفته است.

شکست آلومینیومی برای برخی بازیکنان آشکار می شود

در روز روغن مسجدسلیمان او موفق شد آلومینیوم را در خانه خود شکست دهد هورامگا در یک کنفرانس خبری گفت که برخی از بازیکنان تیم به فصل آینده خود فکر می کنند.

پیروزی نفتی در بی طرف ترین بازی لیگ

بازی در آبادان آنقدر روی میز ناکارآمد بود که اکبرپور قبل از بازی گفت که باید به آبادان سفر کنیم. نفت با پیروزی در آخرین روز در مکان دهم جدول قرار گرفت و خودروساز که هفته ها پیش سقوط کرده بود با لیگ برتر با این خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید  چیزی که در ابتدا می بینید ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید