77٪ مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد دارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سید حسین ناظر صبح روز یکشنبه در نشست مدیران صدا و سیما با استاندار بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد تعامل دو طرفه بین استاندار و رسانه ملی هستیم.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، صدا و سیمای بوشهر تحت کنترل استان فارس بود ، اما با شروع جنگ ، با بهره برداری از یک فرستنده رادیویی در سپتامبر 1959 ، از استان فارس مستقل شد و فعالیت کرد با آژیرهای قرمز و ارتباطات نظامی فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: در سال 61 با افتتاح فرستنده کوهمند در استان ، شبکه تلویزیونی بوشهر ، در سال 67 شبکه رادیویی استان و در سال 1983 فعالیت شبکه استانی بوشهر.

این ناظر با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر تاکنون 15 مدیر کل داشته است ، افزود: این مرکز چهار شهید ، هشت جانباز و دو آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: در 40 سال فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر تاکنون 160 جایزه مختلف در جشنواره ها کسب کرده است. “طبق برآوردها ، میزان رضایت و جذابیت مخاطبان در رادیو و تلویزیون بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است ، بنابراین 77٪ از مخاطبان به اخبار مربوط به پخش مرکز بوشهر اعتماد کردند.

مدیرکل رادیو و تلویزیون بوچر افزود: ایجاد امید و جلوگیری از سیاه نمایی همراه با ایجاد فضای نشاط و شادابی از اولویت های رسانه ملی است.

بیشتر بخوانید  خاطرات شهدا داستان کمتر شنیده شده حج خونین سال 1366 / به رسمیت شناختن تعهد سعودی: ما می خواهیم خون را نجات دهیم - اخبار فرهنگ حماسی و مقاومت - اخبار فرهنگی در تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید