75 کیلومتر راه خراسان جنوبی آسفالت شده است



اسدولا جلال زاده روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: 15 کیلومتر از این مقدار مربوط به رنگ آمیزی و روکش جاده های آسیب دیده از سیل سال گذشته است.

وی ادامه داد: با توجه به فصل کار ، عملیات پوشش محورهای استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: این استان 5 هزار و 905 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 5888 کیلومتر راه آسفالته روستایی دارد که در سال های اخیر و به منظور تأمین اعتبار و تخصیص عملیات اجرایی بخشی از آن را پذیرفته است.

وی افزود: تا پایان امسال رنگ آمیزی و انواع پوشش های محافظتی سرد و گرم در بیش از 500 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی با وام 800 میلیارد ریال در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در دستور کار است. . “

جلال زاده گفت: از ابتدای امسال محورهای اصلی و شریانی بیرجند – گائن ، بیرجند – سربیشه ، سربیشه – نهبندان ، دهوک – فردوس ، طبس – بشرویه رنگ آمیزی و تحت پوشش جاده ها قرار گرفته و تا پایان سال ، رنگ آمیزی و پوشش جاده ها در حومه شهر با اولویت درجه بندی سنگ فرش آسیب دیده و ایمنی کاربران جاده انجام می شود.

وی یادآور شد: طبق مطالعات و برنامه ریزی ها و برنامه ریزی های انجام شده بسته به نوع آسیب دیدگی و نیاز محورها ، انواع مختلف پوشش های محافظتی از جمله آسفالت گرم و سرد ، دوغاب ، ماسه آسفالت ، تراش و مهر و موم در حال انجام است. با توجه به اطلاعیه ها “

بیشتر بخوانید  مذاکرات با ترکیه برای طالبان راحت تر از گفتگو با ایالات متحده است - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید