700 راننده تاکسی قربانی تاج شدند



مرتضی ضامنی ، مدیرعامل انجمن مالیات شهر ، گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت ، سهم حمل و نقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونر بیش از 26 درصد است ، بنابراین ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری ممنوعیت عمومی حمل و نقل “این خطر ابتلا به ویروس را شناسایی می کند و اگرچه محدودیت هایی در این زمینه ایجاد می کند ، مانند کاهش تعداد مسافران و جدا کردن کابین راننده ، اما همچنین الزاماتی مانند ادامه استفاده از ضد عفونی مکرر ناوگان را تأیید و اعلام کرده است.

وی افزود: علی رغم رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در این بخش ، به دلیل تماس مداوم رانندگان با مسافران ، شاهد افزایش دفعات فعالان تاج و متاسفانه تعداد فزاینده ای از رانندگان آلوده هستیم.

مدیرعامل اتحادیه رانندگان تاکسی این شهر کشور ادامه داد: از زمان ابتلا به بیماری همه گیر کرونا در کشور ، بیش از 10 هزار راننده تاکسی به ویروس کرونا آلوده شده اند و متأسفانه بیش از 700 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی تأکید کرد: با تأکید بر حساسیت و لزوم ارائه خدمات از ناوگان تاکسیرانی در کشور و به منظور شکستن تاج زنجیره ای ، در نتیجه پیگیری های انجام شده ، رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت سوم قرار گرفتند. به دلیل واکسن دریافت کنید. در برابر تاج. با توجه به روند رو به رشد رانندگان در موج پنجم تاج و همچنین توافق رئیس جمهور برای شروع واکسیناسیون رانندگان در این منطقه ، درخواست ما از وزارت بهداشت و ستاد تاج تسریع در اجرای واکسیناسیون رانندگان است. برنامه ریزی از اوایل ماه اوت.

بیشتر بخوانید  شب ولنتاین امسال کشته داد | قتل هولناک در تهرانپارس تهران در شب ولنتاین

۲۳۵۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید