700 دستگاه خودرو در هر 24 ساعت در استان گیلان تحمیل می شود – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب رشتسرهنگ امیر طالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی همزمان با کل کشور در استان گیلان اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه همکاران ما از ساعت 18:00 روز سه شنبه این محدودیت ها را اعمال می کردند ، گفت: با وجود همه تلاش های همکاران ، هنوز شاهد ورود مسافران به ورودی شهر رودبار هستیم. “

وی با بیان اینکه هر دقیقه 15 تا 20 خودرو وارد استان گیلان می شود گفت: نیمی از این خودروها در ورودی برمی گردند و بقیه اصرار به ورود دارند و اجرای قانون همچنان در دستور کار ما است.

طالبی با تأکید بر اینکه تلاش ما برای ترغیب مسافران برای بازگشت به زادگاهشان است ، افزود: بازگشت همه مسافران امکان پذیر نیست و فقط با اجرای قانون باید این کار را انجام دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پس از اعمال محدودیت ها هر 24 ساعت حدود 700 وسیله نقلیه اعمال می شود و حدود 500 وسیله نقلیه مسترد می شود.

وی افزود: انتظار داریم هموطنان همکاری لازم را با ما داشته باشند و همچنین از مردم گیلان می خواهیم از ترک گیلان خودداری کنند زیرا در ورودی سایر استان ها با شرایط ذکر شده مواجه خواهند شد.

انتهای پیام / 614 / ز

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید