700 دامگانیس نقشه کمک های طبیعی را دریافت کرد



به گزارش ایرنا جعفر مرادی حقی یکشنبه شب در مراسم اهدای کارت عضویت به شریک طبیعی شهرستان دامغان که میزبان اداره منابع طبیعی و حوزه های آبخیز این شهرستان بود ، افزود: شرکای طبیعی از نقش و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند در حفاظت از منابع طبیعی ، از جمله مراتع و مسئول جنگل هستند.

وی یاران طبیعت را متولی اصلی حوزه های منابع طبیعی خواند و گفت: این نیروهای داوطلب با عشق و علاقه به منابع طبیعی به همراه کارکنان منابع طبیعی و یگان حفاظت منابع طبیعی از جامعه انفال محافظت و دفاع می کنند. ”

مرادی گفت: در مراسم امروز 80 مددکار جدید طبیعت در دامگان که از ابتدای امسال اقدام به ثبت نام کرده اند کارت عضویت دریافت کردند.

وی افزود: یکی از اقدامات اصلی و مهم در کاهش آتش سوزی در مناطق منابع طبیعی در شهرستان دامگان برگزاری دوره های آموزشی اطفا حریق است که از ابتدای سال جاری برای 91 نفر در روزهای ویژه دروس ویژه اهالی روستا و واسطه ها ، کارمندان ، بهره برداران. “و ساکنان روستای تذره بازداشت شدند.

مرادی حقیقی گفت: با توجه به وجود مناطق بیابانی و جنگل ها در شهرک دامگان ، امسال در منطقه سارکوویر ، جنوب دامغان ، دوره آموزشی حفاظت از مشارکت برای جلوگیری از قاچاق زالزالک برگزار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت آب استان سمنان گفت: با توجه به شرایط سالک ، امسال دوره لیشمانیوز برای کارکنان و مجریان شبکه بهداشت دامگان در اداره منابع طبیعی و مدیریت آب برگزار شد.

بیشتر بخوانید  هجوم پوشاک ترک قاچاق به بازار ایران / نگران بازار شب عید هستیم

دیدگاهتان را بنویسید