70 انحراف غیر مجاز آب آشامیدنی از شهرداری پرند به پارکها و اماکن / سازمان آب و فاضلاب پرند: ما از شهرداری شکایت کردیم



طبق گزارش ها خبرآنلاین از تهران: به دلیل کمبود آب در کشور و با توجه به اینکه پرند خود فاقد آب آشامیدنی است و از 50 تا 60 کیلومتر آب آشامیدنی به پرند منتقل می شود ، به نظر می رسد شهرداری پرند با 70 شاخه غیرقانونی از این آب آشامیدنی متعلق به مردم شهر پرند پارکهای آن یک انحراف غیرمجاز انجام می دهند و خط لوله در داخل پارکها و مکانها مخفیانه آب آشامیدنی متعلق به مردم پرند را ضبط می کند.

به گفته رسولی ، مسئول آب و فاضلاب پرند مانند برق و گاز نیست ، که خطرناک و تقریباً راحت است ، بنابراین از آنجا که شبکه ها از وسط خیابان عبور کرده اند ، نیروهای شهرداری و پیمانکاران آنها شبکه ها را می شناسند و سبز عوامل فضایی یا پیمانکاران آنها از فضای سبز ارتباطات غیرقانونی می گیرند. آنها خودشان را به بلوارها یا پارکها و از داخل پارک به کل پارک منشعب می کنند.

مسئول تأمین آب پرند در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین پرند با اشاره به اینکه 90 درصد پارک های پرند دارای انشعابات غیرقانونی هستند که از این آب آشامیدنی برای آبیاری استفاده می کنند ، ادامه داد: ما به شهرداری و شرکت عمران پرند اعلام کرده ایم که به شعب خود اجازه دهند و از این شعبه فقط برای آب شرب و بهداشت استفاده کنند. ” و مناطق سبز را با آب آشامیدنی آبیاری نکنید.

مدیر ویک پرند با ابراز تاسف از اینکه نه شهرداری و نه شرکت عمران پرند تلاشی برای شناسایی شعبات خود ندارند ، افزود: ما با پرند مشکلی داریم ، از این انحراف غیرقانونی از شهرداری پرند به مقامات قضایی شکایت کردیم و استفاده از آن برای مناطق سبز توسط شهرداری # پرند.

بیشتر بخوانید  15000 میلیارد تن برای نوسازی مدارس کشور مصوب شده - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

رسولی با بیان اینکه چون میزان هدررفت آب در پرند زیاد است و حدود 70 انشعاب غیرقانونی از شهرداری پرند انجام شده است ، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم حکم دادگاه را بدست آوریم تا شهرداری پرند و عمران بتوانند تعیین تکلیف کنند. مکان های غیر مجاز آنها.

48

دیدگاهتان را بنویسید