70٪ جانباز کاشانی پس از 39 سال به شهدای خود پیوستند



گلامرضا حیدری پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این جانباز سرافراز به دلیل عوارض ناشی از جراحات مدت طولانی در بیمارستان کاشان بستری بود و چند هفته پیش به بیمارستان خاتم الانبیای تهران اعزام شد . “

وی ادامه داد: این جانباز دفاع مقدس امروز بعد از 39 سال تحمل عواقب جراحات خود ، کشته شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان گفت: پیکر این شهید والا مقام فردا (جمعه) به کاشان منتقل می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهید حیزمی از جانبازان ارتش شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بود ، مراسم تشییع این شهید والامقام با هماهنگی ارتش و به احتمال زیاد در روز شنبه 19 تیر برگزار می شود. “

حیدری با تأکید بر اینکه بزودی زمان دقیق برنامه ریزی های مربوط به شهید حیزمی اعلام می شود ، گفت: شهید یزمی در 15 آبان 1358 به جبهه های ضد حق علیه باطل اعزام شد و در اول خرداد 1361 موفق به کسب یک درجه بالایی از شهادت در عملیات بیت المقدس.

شهید جعفرعلی هیزمی ، متولد اول فروردین 1359 در کاشان ، پس از فارغ التحصیلی در رشته ریاضیات ، از دانشگاه مشهد مدرک کارشناسی ارشد در صنعت خودرو دریافت کرد.

این شهید والا مقام در آبان ماه سال 1359 از طریق ارتش به جبهه رفت و در تاریخ 23 ژوئن سال 1982 به دلیل اصابت خمپاره در جبهه هورامشهر قطع شد. وی پس از مجروحیت در دوره نامه نگاری ، سطح حوزه را در حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) گذراند و به دلیل علاقه به کار فنی دوره کارآموزی الکترونیکی (تلویزیون و رادیو) را در دانشگاه فنی و حرفه ای شهید موسویان گذراند. مرکز آموزش در کاشان.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

شهید هیسمسی در شعر نیز دستی دارد و شعرهای مختلفی را می سراید که کتاب شعر از آن به همراه عشق منتشر شد.

شهرستان کاشان 1742 شهید برای دفاع از اسلام تقدیم کرده است و دارای 78 شهید مفقودالاثر ، 196 آزاده ، 3934 جانباز و 74 شهید مدافع حرم است.

کاشان با بیش از 364000 نفر جمعیت در حدود 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید