مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، هر کشوری شگفتی ها و مناظر خیره کننده خود را دارد، اما این هفت کشور دارای زیبایی های طبیعی فوق العاده و شگفتی های ساخته دست بشر هستند که قلمرو خود را با همه چیز از شهرهای زیبا گرفته تا روستاهای خاص، پارک های باشکوه و مناظر دست نخورده گسترش می دهند. اینها کشورهایی هستند که مناظر متنوع و الهامات زیادی از انسان و طبیعت ارائه می دهند.

  1. ایتالیا

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

زیباترین شهر جهان، الهام بخش ترین گنجینه های فرهنگی و مناظر باشکوه در ایتالیا است. در هیچ کجای دنیا تمرکز بیشتری از زیبایی پیدا نمی کنید. ونیز، فلورانس و رم با معماری متنوع خود، توسکانی یک شاهکار طبیعی با تپه ها و کوه های پوشیده از برف است. سپس یک تصویر طبیعی عالی وجود دارد که ساحل آمالفی یا دریاچه ماگیور و کوه های آلپ است و این احساس را به شما دست می دهد که به هر کجا که بچرخید هیچ کشوری به زیبایی ایتالیا روی زمین وجود ندارد.

  1. اسپانیا

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

اسپانیا شاید متنوع ترین کشور جهان از نظر گردشگری باشد، از روستاهای سفید مدیترانه ای گرفته تا مراکز شهری پر رونق. تصاویر شهرهای پیرنه تا اندلس در اسپانیا می تواند به عنوان پس زمینه برای هر نوع فیلم، کتاب یا نقاشی باشد. این کشور همچنین جالب‌ترین کشور جهان است، با اشتیاق به زندگی خوب که در میدان‌های بزرگ حتی کوچک‌ترین شهرها، در مراکز تاریخی به خوبی حفظ شده و در کوچک‌ترین روستاهایی که بر فراز تپه‌ها قرار گرفته‌اند، منعکس می‌شود. علاوه بر این موارد، برخی از بزرگترین، قدرتمندترین و منحصر به فردترین گنجینه های معماری جهان، از الحمرا تا مسجد بزرگ قرطبه را در خود جای داده است.

  1. فرانسه

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

پاریس کامل ترین فضای عظمت فرهنگی را دارد. در سرتاسر کشور دهکده هایی با جذابیت های دنیای قدیمی وجود دارد. اگر می خواهید بزرگترین کاخ جهان (ورسای) و موزه (لوور) را ببینید، باید به فرانسه سفر کنید. فرانسه همچنین کشوری در سطح جهانی است که کافه‌هایی در فضای باز در شهرهای کاملاً سرپناه دارد. می توانید عظمت مونت سن میشل، قلعه های متعدد در سراسر کشور و چشم انداز دیدنی دره Chamonix را ببینید.

  1. استرالیا

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

استرالیا بیش از یک کشور، یک قاره است. در واقع، پارک‌های وحشی و طیف گسترده‌ای از مناظر، استرالیا را بسیار خاص کرده است، از پارک ملی شبه جزیره مورنینگتون رو به دریا گرفته تا دیواره مرجانی بزرگ، یکی از شگفتی‌های طبیعی جهان، تا جزایر بکر استوایی Whitsundays. سپس سیدنی و بندر آن، یکی از زیباترین و زیباترین مناطق شهری است.

  1. یونان

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

سواحل میکونوس و به طور کلی جزایر یونانی در دریای اژه به دلیل آب های شفاف و شفاف خود شهرت جهانی دارند. آنها از زیباترین سواحل جهان هستند. این اولین تصاویر از کشور است، اما همچنین کوه با شکوه المپ، شهاب سنگ های خارق العاده و ویرانه های باستانی در سراسر کشور وجود دارد. یونان کشوری است که تمام انتظارات کسانی را که به دنبال زیبایی شناسی هستند برآورده می کند و قابل درک است که چگونه ایده خدایان بسیاری از اینجا سرچشمه گرفته است.

  1. کشور پرتغال

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

پرتغال شگفتی های طبیعی زیادی دارد. این کشور دارای جاذبه های گردشگری از جمله باغ شناور، خط ساحلی چشمگیر و سرچشمه های اسرارآمیز، دشت های آرام منطقه آلنتجو و پایتخت آن اوورا و دهکده های قرون وسطایی خیره کننده است. مقایسه با زیبایی منظره و محیط بزرگ کنار رودخانه دو شهر بزرگ لیسبون و پورتو دشوار است. همه اینها در مقیاس کوچک است، اما وقتی همه چیز جمع می شود، شگفت انگیز است که چقدر زیبایی های متنوع به نحوی در چنین کشور کوچکی جای می گیرد.

  1. ایالات متحده

7 کشور توریستی زیبای دنیا!

این شهر دارای برخی از زشت ترین شهرهای توسعه یافته در جهان است که با جاده های فست فود، ماشین ها، بیلبوردها، هتل های ارزان و حومه های بی روح به هم وصل شده اند، اما وقتی صحبت از طبیعت به میان می آید، آمریکا واقعا زیباست. جزایر هاوایی، آب های شفاف دریاچه تاهو، بیگ سور کالیفرنیا، حیوانات وحشی در آلاسکا، مناظر خیره کننده از یلوستون، یوسمیت و دیگر پارک های ملی بزرگ، جنگل های کوه های بزرگ دودی… فهرست شگفتی های طبیعی به نظر می رسد. سانفرانسیسکو اینجاست تا کشوری را که زیبایی را در محیط شهری ارائه می دهد، نجات دهد.

بیشتر بخوانید  جهش حیرت انگیز قیمت نفت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *