7 نشانه آدم های احمق که تا امروز نمیدانستید


7 نشانه حماقت


برخورد با یک فرد احمق خیلی آزاردهنده است و دلیل اصلی آن، علاوه بر رفتار احمقانه آنها، این است که آنها حماقت خودشان را قبول نمیکنند. هنگام برخورد با یک فرد احمق باید اول آنها را تشخیص دهیم. آنها میتوانند کاری کنند که شما هم احساس حماقت کنید.


ما در سایت طلا، برخی از واضح ترین نشانه ها را برای شما آورده ایم.

احساس برتری

افراد احمق نمی توانند خودشان و توانایی هایشان را به درستی ارزیابی کنند. آنها سطح مهارت و توانایی های خودشان را بیشتر از آنچه که هستند، میبینند. به همین دلیل ، متقاعد کردن آنها در مورد افکار و ایده های احمقانه آنها برای شما سخت است. با آنها بحث نکنید زیرا هرگز برنده نمی شوید.

بی منطقی مکرر

آنها کارهای احمقانه انجام می دهند، زیرا به رفتار خودشان فکر نمی کنند. آنها فکر میکنند، دیگران هرچیزی بگویند ،درست است. آنها نمی دانند که چرا کاری را انجام می دهند و بدون فکر کردن به دلایل و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهند، رفتارشان را بخاطر دیگران تغییر میدهند.

تکبر

افراد عاقل میدانند که چیزهای زیادی وجود دارد که هنوز نمی دانند. افراد احمق اگرکوچکترین چیزی هم بدانند، مغرور میشوند.

آنها فکر میکنند که همه چیز را میدانند و طوری رفتار می کنند که انگار چیز دیگری برای یادگرفتن وجود ندارد. آنها حتی در مورد چیزهایی که نمی دانند با اطمینان صحبت می کنند. آدم عاقل می داند که همه چیز را نمی داند، اما یک احمق همیشه در مورد همه چیز مطمئن است.

بیشتر بخوانید  افشای راز پس زمینه شاهکار ۱۰۰ میلیون دلاری+ عکس

زودباوری

یک فرد ساده لوح به راحتی متقاعد می شود و فریب می خورد. افرادی که زودباور هستند ، همه سر آنها کلاه میگذارند حتی چندین بار به همان طریق فریب میخورند. عقلانی تصمیم نمیگیرند. آنها سریع تصمیم میگیرند و تصمیم گیری آنها باعث پشیمانی می شود.

استدلال های کورکورانه

یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص حماقت، تماشای نحوه بحث و جدل آنها با دیگران است. آنها به سرعت عصبانی میشوند وسعی میکنند جایگاه خودشان را حفظ کنند، حتی وقتی همه به آنها میگویند که حرف و رفتارشان منطقی نیست. در واقع، آنها معتقدند که حرف هایشان درست و مطلق است. اما تنها مشکل این است که آنها واقعاً نمی دانند چرا.

عادات مضر

بسیاری از ما به انجام کارهایی که برای ما مضر هستند، عادت کرده ایم که شامل شغل، دوست ها، اقوام، مواد مخدر، عادات بد و غیره است. اما آیا این به این معنی است که همه ما احمق هستیم؟ خیر

حقیقت این است که بسیاری از ما در مقاطع مختلف زندگی فقط از روی ناآگاهی کارهای اشتباهی انجام میدهیم و این بخاطر سطح ناپختگی ماست. اما برای هر چیزی زمانی وجود دارد. پایبند ماندن به یک عادت مضر، حتی زمانی که میدانیم اشتباه است، حماقت آشکار است.

بیش از حد صحبت کردن

هر چه بیشتر صحبت کنید، احتمال اینکه حرف احمقانه ای بزنید بیشتر است. اگرچه افراد معاشرتی و برون گرا دوست دارند با دیگران صحبت کنند، اما تفاوت آنها با احمق ها این است که آنها وقتی صحبت میکنند که حرفی برای گفتن دارند.

یک فرد احمق صحبت می کند زیرا فقط می خواهد یک چیزی بگوید و برایش مهم نیست که چه میگوید. زیرا دوست دارد همه به او توجه کنند.

بیشتر بخوانید  در مورد تماشاگران بازیهای پارالمپیک پس از المپیک تصمیم می گیرد - اخبار مهر اخبار ایران و جهان

چگونه با یک فرد احمق رفتار کنیم

بهترین راه برای برخورد با یک آدم احمق این است که بنشینید و آنها را تماشا کنید. اگر رفتار آنها به هر نحوی آرامش شما را بهم میزند، از آنها فاصله بگیرید.لبخند بزنید و آنها را خیلی جدی نگیرید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید