مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

7 میلیون نفر در کشور اولین دوز واکسن را دریافت نکرده اند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، کمال حیدری امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به بحث پیرامون دغدغه های مردم گفت: سلامت و بهداشت فراتر از وزارت بهداشت، به مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه مربوط می شود که حتی از خارج نیز گرفته می شود.

وی گفت: این روند در سال های آینده ما را با مشکل سالمندی مواجه خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه هر اقشاری ​​از جامعه اعم از متولیان امر فرهنگی مانند حوزه های علمیه و سایر اقشار نیز باید به وظیفه خود عمل کنند، افزود: یکی از مهمترین مشکلات مردم بحث سقط جنین است. که جامعه به شرع احترام می گذارد، از آن آگاه نیست و آن را امری اختیاری می داند که حوزه های علمیه باید در این زمینه وارد شوند.

وی گفت: اگر بتوانیم از سقط جنین جلوگیری کنیم، جهشی در بحث جمعیت ایجاد می شود. «یک مشکل دیگر کاهش جمعیت است، نقش بازی کنید و به جوانان مشاوره قبل و بعد از ازدواج بدهید.

حیدری در ادامه با اشاره به لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش تاج، گفت: اگر مردم به استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی کمتر توجه کنند، باز هم با افزایش آمار تاج روبه رو خواهیم شد زیرا ماسک زدن تا 80 درصد احتمال انتقال ویروس را کاهش می دهد و بسیار موثر است.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که در اختیار داریم، همه استان‌ها تحت تأثیر سویه اومیکرون قرار گرفته‌اند و اگرچه تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در این منطقه کم است، اما با افزایش تعداد بیماران، تعداد بستری‌ها و فوت‌ها رو به افزایش است. ” او گفت. او گفت: افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید  مرگ تلخ زن کرجی / سقوط از طبقه دوم

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: 7 میلیون نفر از کل جمعیت کشور اصلا واکسینه نشده اند، 14 میلیون نفر بار دوم و 40 میلیون نفر بار سوم واکسینه نشده اند، بنابراین حداقل در این شرایط می توانیم انجام دهیم. دستورالعمل ها را دنبال کنید.

در ادامه این جلسه مهدی مصری مدیر دانشگاه علوم پزشکی کومو با بیان اینکه مردم به دلیل تردد زیاد به شهر کومو کمتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند، گفت: همچنین برای متقاعد کردن خود جدی بگیرید. برای واکسینه شدن

وی با بیان اینکه در درمان استان کوم مشکلاتی وجود دارد و در مظلومیت به سر می برند، افزود: باید متخصصان خود را جهت مراجعه به مراکز دولتی جهت ارائه خدمات ارزان به مردم و به دنبال آن عدالت سلامت و تعالی سلامت راهنمایی کنیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *