691 واحد تولیدی دارای یک پرونده است



ایسنا / همدان معاون وزیر اقتصاد و توسعه منطقه ای با بیان اینکه 691 واحد تولیدی داریم که پرونده های حقوقی دارند ، گفت: کمیسیون ویژه ای برای بررسی این موارد در دبیرخانه ستاد تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا ، بابک دین پرست روز سه شنبه (23 تیر) در جلسه تسهیل تولید و رفع موانع تولید در استان همدان ، گفت که گرفتن وام های خاص و انفرادی در استان ها مشکل است. آنها ساختار کشور را در زمینه تسهیل موانع تولید تصویب کردند.

وی با بیان اینکه قدرت قانونی ستاد استان م effectiveثر است و از نظر قانونی دارای وزن است ادامه داد: ما در ستاد ملی 12 عضو داریم که بیشتر آنها از کابینه هستند و این یک دولت کوچک است و هیچ کارگروهی نیست. “

این متکلم با تأکید بر اینکه وظیفه من اجرای قانون است و ما 23 روز بیشتر نداریم ، دلیلی ندارد که ما کاری انجام ندهیم ، افزود:. “

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت آب ، برق و گاز مشکلاتی را ایجاد می کند و باید به دنبال تبعیض مثبت برای واحدهای تولیدی باشیم. وی با توجه به بانک مرکزی و مشکلات کمیته ماده 3 گفت: “ما بانک مرکزی را برای عضویت در تسهیلات برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی تأیید کرده ایم. “بودن.

این مقام مسئول گفت: مهمترین عامل بازدارنده برای رونق اقتصادی ، تعدد قوانین سرزده و دستگاههای برهم زننده است.

وی با اشاره به اینکه 76838 محصول نیمه تمام در حوزه صنعت و معدن داریم ، یادآور شد: 12 هزار میلیارد تن حجم سرمایه گذاری این واحدها است و 3850 پروژه بیش از 80٪ پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید  مدیر کل قهرمانی حفاری جام جهانی باشگاه های پاورلیفتینگ را تبریک می گوید

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید