68 میلیارد ریال تسهیلات مصوب برای ساخت هتل آپارتمان ده چشمه فارسان



به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، مهرداد جوادی در بازدید از تأسیسات زیربنایی و گردشگری شهرستان فارسان تأکید کرد: برآورد سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه 120 میلیارد ریال است که تاکنون 50 میلیارد ریال آن هزینه شده است. 25 میلیارد ریال و 25 میلیارد ریال از محل پرداخت تسهیلات بانکی است.

جوادی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت آپارتمان دهچشمه تاکنون 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این پروژه در زمینی به مساحت 1700 متر مربع با زیربنای هفت طبقه 2 هزار و 285 متر مربع احداث می شود.

وی گفت: با تکمیل و بهره برداری از هتل آپارتمان دهچشمه ، 28 اتاق و 50 تخت به ظرفیت مراکز اقامتی در چهارمحال و بختیاری اضافه می شود.

به گزارش ایرنا ، در حال حاضر 14 هتل ، چهار هتل آپارتمان ، دو مجتمع توریستی ، پنج مهمانسرا ، 99 مهمانخانه ، یك مجتمع تفریحی ، 35 استراحتگاه بوم گردی و پنج مجتمع میانی در چهاراهال و بختیاری تحت نظارت ژنرال وجود دارد. اداره میراث ، فرهنگ و صنعت.

مجموعه کتیبه ها و چشمه پیرگر در روستای دهچشمه در شهرستان فارسان تنها سند سنگی منحصر به فرد از قانون اساسی دوم ایران است.

کتیبه های قانون اساسی چهارمحال و بختیاری در روستای دهچشمه از توابع شهرستان فارسان در 40 کیلومتری شهرکرد واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری این استان است.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب ماهی؛ دیدن ماهی در خواب نشانه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید