مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

65 روستا و 100 واحد تولیدی در لرستان گازرسانی می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان ، کرم گودرزی در بازدید از پروژه گازرسانی در تاشکند و محور شاهیوند در شهر چگنی اظهار داشت: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا ، تلاش همکاران ، مشاوران و مجریان در طول اولین ماه سال ، 65 روستا و 100 واحد تولیدی صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
وی افزود: از این تعداد هشت روستا در شهرک چگنی ، سه روستا در پلدختر ، یک روستا در شهرستان الشتر ، 16 روستا در الیگودارتس ، هفت روستا در دورود ، پنج روستا در بروجرد ، هفت روستا در هوراب آباد و 18 روستا در دلفان.
گودرزی گفت: گازرسانی به صنعت از اولویت های شرکت گاز استان است و علاوه بر گازرسانی به شهر صنعتی الشتر ، کوهدات و چمن سلطان الیگودرز با گازرسانی 100 واحد صنعتی ، کشاورزی و تولیدی در استان ، گازرسانی به صنایع مورد تأیید شورای اقتصاد 86٪ است.
وی یادآور شد: حفاظت از محیط زیست یکی از ارزشهای اصلی حاکم بر فعالیتهای شرکت گاز لرستان است و با توسعه گازرسانی به صنعت باعث کاهش مصرف سوختهای بسیار آلاینده مانند گازوئیل و مازوت شده است که می تواند دارای تأثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت. “هوا داشته باشید و به محیط زیست کمک کنید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: در حال حاضر از مجموع 25 شهر لرستان ، 24 شهر از فرصت گاز استفاده می کنند و میزان نفوذ گاز در این استان 99.9 درصد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 97 درصد ساکنان لرستان خدمات گاز رسانی دارند ، افزود: علاوه بر این هزار و 906 روستای این استان گازرسانی می شوند و عملیات گازرسانی برای 250 روستای دیگر نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید  حسن روحانی بزرگترین دستاورد احمدی نژاد را از بین برد

وی با اشاره به اینکه در جریان فعالیت های دولت یازدهم و دوازدهم به 1532 روستای لرستان گازرسانی شد ، ادامه داد: هر 46 ساعت یک روستای این استان گازرسانی می شد و با این اقدامات لرستان یک استان سرسبز محسوب می شد.

گودرزی افزود: بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی در لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که از این تعداد 1746 واحد به دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *