61 مدیر آموزش و پرورش استعفا دادند



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از استعفای 61 مدیر آموزش و پرورش به دلیل تضاد منافع خبر داد.

یوسف نوری در مراسم انعقاد و تبادل تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی (مدیریت تضاد منافع در آموزش و پرورش) گفت: یکی از شعارهای اساسی دولت شفافیت عدالت و مبارزه با فساد است. . . بستن پنجره‌های تعارض منافع عدالت است، وقتی آن پنجره‌ها بسته شد، در استفاده از امتیازات عدالت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای دستیابی به حکمرانی خوب و آبرومندانه و تشکیل دولتی قدرتمند و مردمی باید تضاد منافع را مدیریت کنیم. بدن.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم به زودی تفاهم نامه ای متناسب با شعار سال داشته باشیم و شاهد تحولات چشمگیری در جهت دستیابی به سند تحول اساسی باشیم.

کاسم احمدی لاشکی نیز در این مراسم اظهار داشت: لایحه مدیریت تضاد منافع در 23 فروردین 1401 در مجلس تصویب شد و برای بررسی به کمیسیون رفت.

وی افزود: اقداماتی را برای شناسایی و رفع مدیریت تضاد منافع انجام داده ایم و در مرحله اول نزدیک ترین افراد با تعهدات خود خداحافظی کردند به طوری که 184 نفر شناسایی و رها شدند یعنی امکانات را در اختیارشان گذاشتند. ” داشتیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به ظرفیت های جهاد دانشگاهی در زمینه تضاد منافع، همکاری را با آنها آغاز کردیم و معاونت حقوقی نیز جلسات متعددی را برای شناسایی علل با آنها برگزار کرد. و حفره های فساد در آموزش و پرورش.” ما دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید  بیست و چهارمین روز بدون مرگ از تاج دی ماه را برای هرمزگان رقم بزنید

همچنین حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی نیز گفت: یکی از موضوعات مهم برای توانمندسازی دولت و جامعه بحث تضاد منافع است. بنابراین به رئیس جمهور اعلام کردیم که می توانیم در تضاد منافع با دولت همکاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید