6000 بسته معیشتی برای کارگران آسیب دیده از تاجگذاری در استان فارس توزیع می شود – اخبار فارس – استانهای تسنیم


مهدی دوکهاکی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم شیراز وی با یادآوری اینکه خیمه شیعه دارای سه ستون گدیر ، عاشورا و مهدویت است ، گفت: اگر این سه ستون برپا شود ، خیمه شیعه نیز ایستاده است. بنابراین ، فرهنگ و دانش این وقایع ، به ویژه غدیر ، باید بیشتر و بیشتر شود و برگزاری هرچه باشکوه این ایام ، به گسترش این فرهنگ و دانش کمک می کند.

وی در تشریح برنامه های سازمان سپاه فجر و بازارهای بسیج گفت: این برنامه ها با پشتیبانی و رهبری فرماندهی سپاه فجر و با همکاری رئیس و هیئت مدیره و سران اتحادیه های صنفی استان انجام می شود. شیرینی ها ، شکلات ها و پذیرایی و بسته های فرهنگی از بازارهای بازارهای سنتی ، مراکز خرید و بازی ها ، چه در شیراز و چه در شهرهای دیگر ، یکی از برنامه های صنفی سالانه در استان فارس است.

ایجاد ایستگاه های صلواتی در شش نقطه شیراز با توزیع شیرینی ، شکلات ، شربت و بسته های فرهنگی شامل پوستر ، متن و ترجمه خطبه و تندیس های شهدای گادیر ، برچسب لباس و ماشین تحریر ، سه شب مراسم شاد نظامی در شهید تندگویان بلوار با برنامه ها و سرگرمی های شاد ، از جمله تئاتر ، تواشی ، سرود ، خود خوانی ، استند کمدی و برنامه هایی مانند مسابقات و جوایز ، همراه با پروتکل های بهداشتی و فضای باز ، از دیگر برنامه های منتهی به عید غدیر در طول این دهه است. که دوکوهاکی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید  حاج قاسم سلیمانی تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازار سپاه فجر فارس گفت: پخت 6000 پرس غذای گرم با عنوان “تغذیه و توزیع غدیر” در بین بیماران در بیمارستان های شیراز ، خیران ، یتیم خانه ها ، خانه های سالمندان و مناطق محروم در شان و منزلت و طرح عمومی؛ تهیه و توزیع 200 کارت هدیه در بین خانواده های زندانیان که هر کدام 200 هزار تومان ارزش آن را دارند ، مطابق با یک تمرین بزرگ کمک م faithfulمنانه ، حمایت از جشن عروسی 10 زوج جوان کم درآمد و همچنین کمک در تهیه جهیزیه ، از جمله یخچال ، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز و وسایل آشپزخانه. این مبلغ با ارزش پولی 20 میلیون نفر ، یکی از برنامه های برنامه ریزی شده این سازمان به مناسبت عید سعید غدیر خم تا غدیر و دهه ولایت است.

دوکوهکی با اشاره به انجام مقیاس گسترده کمک های وفادارانه ، افزود: تهیه و توزیع 6000 بسته معیشتی برای کارگران متأثر از تاج ، هر بسته شامل غذای روزانه ، از دیگر برنامه های دهه پاسدار و بازارهای فجر در فارس “

وی گفت: آماده سازی هزار پرچم عید و نصب ورودی به مغازه ها ، مراکز خرید و معابر پشتیبانی کننده مرحله چهارم رهایی از جرم غیرعمد ، از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه استان ، روشن شده است: تاکنون در سه مرحله اول با قول آزادی 18 زندانی با 449 میلیون تومان بدهی از اصناف سپاه فجر و بازارهای بسیج آزاد شدند.

تجدید میثاق با شهدا و شورش علیه خانواده های شهدا از دیگر برنامه هایی است که سازمان بسیج اصناف و بازارهای فارس در طول دهه استان انجام می دهد.

بیشتر بخوانید  استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ باتری ضرر دارد؟ + روش صحیح شارژ لپ تاپ

انتهای پیام / 424 / ز

دیدگاهتان را بنویسید