60 میلیارد تومان هنوز جذب وام 99 دستگاه آذربایجان شرقی / ارتقا system سیستم Nodal و سیما HD نمی شود


به گزارش آژانس فارس در تبریز ، داود بهبودی در حاشیه سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1400 در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جلسه امروز گزارشی از پیشرفت پروژه ها قدرت اقتصادی و جهش تولید در سالهای 1399 و 1400 در جهانگردی ، کشاورزی ، صنعت و معادن استان نمایندگی دارد.

وی افزود: نواقص و موانعی که برخی پروژه ها در دست اجرا داشتند مطرح و بررسی شد و آقای استاندار دستورالعمل های لازم را جهت پیگیری جدی تر این پروژه ها و رفع موانع آنها صادر کرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: گزارشی از نتایج کار شورای برنامه ریزی طی یک سال گذشته و مصوباتی که نهایی شده و در حال اجرا است ارائه شد.

پایان ماه جولای آخرین مهلت برای جذب وام های باقیمانده برای سال 99 است

بهبودی پایان تیرماه را مهلت جذب وام و اسناد در سال 1399 خواند و توضیح داد: از حدود 580 میلیارد ریال اسنادی که در دست اقدام بود ، 520 میلیارد تن استفاده شد و در روزهای اخیر باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا حداکثر جذب شود از این منابع

وی اذعان کرد: ما از کلیه مدیران اجرایی استان خواسته ایم تا در بازپرداخت این وام ها ، سرعت استفاده از منابع سند را تسریع کنند و با توجه به مفاد جدید تصویب و تصویب پروژه های اعتباری دولت ، که به تصویب کمیسیون تحت ماده 23. ، بر مطالعات اجباری اولیه تأکید کنید. “” د.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین به برنامه های جهش تولیدی استان اشاره کرد و افزود: ما 18 بخش در بخش کشاورزی داریم که 11 پروژه در دست اجرا است و بیشتر این پروژه ها از تسهیلات بانکی آنها به صورت سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش با یارانه نرخ بهره سود می برند و توسعه مطلوبی دارند.

بیشتر بخوانید  «دینامیت» اولین یارانه را از سازمان سینمایی دریافت کرد / آغاز اقدامات بعدی برای نمایش مخفیانه «رستاخیز» - اخبار سینما و تئاتر - اخبار فرهنگی تسنیم

بهبودی ادامه داد: “ما چهار پروژه دولتی در بخش گردشگری داریم و منابع همه این پروژه ها جذب و تأمین شده است. از این تعداد ، 2 مورد بهره برداری شده و 2 مورد بیش از 90٪ پیشرفت فیزیکی دارند. همچنین در این زمینه هفت پروژه بخش خصوصی در حال اجرا است که برخی از آنها تسهیلات لازم را دریافت کرده اند ، اما برخی از پروژه ها برای دریافت تسهیلات با مشکلات بانکی روبرو شده اند که استاندار برای پیگیری و رفع این مشکلات تأکید کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: همچنین 12 پروژه در بخش صنعت و معدن داریم که تحت نظارت هستند.

وی گفت: در جلسه امروز گزارش عناوین اولویت دار پروژه های تحقیق و توسعه برای سال جاری که توسط یک درصد اعتبارات جاری در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته و دارای تاییدیه آموزش ، تحقیقات و فناوری است گروه ، توسط 20 محور اولویت تأیید شده است. “

ارتقا system سیستم نودال و پخش HD رادیو و تلویزیون در آذربایجان شرقی

سرانجام بهبودی به یادداشت تفاهم با سازمان صدا و سیما اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه واحد سیار جدید صدا و سیما که دارای 10 دوربین است ، با اقدام مشترک استان نهایی و به بهره برداری رسیده است. سازمان صدا و سیما ؛ “امروز ، در راستای این تجربه موفق ، تفاهم نامه جدیدی در مورد ارتقا سیستم نودال و 25 میلیارد تن پخش HD به امضا رسید که امیدوارم بتواند به بهبود کیفیت واحد پخش سیما در استان کمک کند.

بیشتر بخوانید  گوشی‌ها از سال آینده مستقیماً به سرویس استارلینک متصل می‌شوند + جزییات

وی گفت: 50 درصد این رقم از طریق منابع سازمان صداوسیما و 50 درصد از سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین می شود.

انتهای پیام / 60026 / ص


دیدگاهتان را بنویسید