6/91 درصد از خانوارهای روستای شوط از گاز طبیعی استفاده می کنند



علیرضا شیخی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 48 روستای شهرک شوط به شبکه ملی گاز متصل هستند ، افزود: از طرح گازرسانی به 6 روستای شریف آباد ، چهار روستا و 2 روستا در شریف آباد و کردکندی گازرسانی شده اند. در مرحله گازرسانی هستند. “انتظار می رود مرحله عملیاتی به هفته دولت برسد.

وی ادامه داد: تنها هفت روستا با بیش از 20 خانوار در این شهرستان باقی مانده و همچنین گازرسانی به آنها در دست بررسی است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ، گازرسانی به شهر شوط تقریباً کامل است و اکنون چاله های خالی در حال تأمین است که حدود 80 درصد پیشرفت دارد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های گازرسانی واحدهای صنعتی و عمده مصرف کنندگان این شهرستان اعلام کرد: مرغداری های سرور مافی ، پرورش بوقلمون احمدی ، طیور ویژه ، مرغ های نوک طلا و ایجاد خط 8 اینچ 160 میلی متر از محل اتصال شهر صنعتی پلدشت شات یک پروژه تأمین گاز برای مصرف کنندگان عمده در شات است.

آذربایجان غربی قبل از دولت یازدهم یکی از استانهای مرفه از نظر گازرسانی بود اما اکنون به یک استان نسبتاً مرفه تبدیل شده است.

تمام این آمارها در ارتقا رفاه حال روستاییان و افزایش رضایت آنها از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت منعکس شده است که می تواند در توسعه روستاهای مردم مدار بسیار م effectiveثر باشد.

در حال حاضر استان آذربایجان غربی با بیش از 14000 کیلومتر شبکه گاز طبیعی ، بیش از یک میلیون مشترک گاز دارد و 1112 روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید  نادری:شب فینال تلخ ترین شب زندگی ام بود/از هواداران استقلال خداحافظی نمی کنم

به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی ، آذربایجان غربی یکی از سخت ترین مناطق از نظر گازرسانی است و دولت تدبیر و امید خدمات خود را به اندازه کافی در تمام مناطق مختلف استان گسترش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید