6 نکته خنده دار در مورد بیلبوردهای تبلیغاتی باعث افزایش جمعیت می شود !!


1) چرا بذر مادر در این خانواده بزرگ نیست!؟ مادر چقدر فضا را اشغال کرد؟ این خانواده از ابتدا مادر نداشتند؟ چطوری پس این پدر مودب این همه بچه رو از کجا آورده تو عکس؟ کاشته شده؟ قلمه داشتی؟ در فتوشاپ ایجاد شده است؟ یا نه. مادر واقعا وجود دارد، اما بنده خدا هرگز نمی تواند در مهمانی های خانوادگی و گشت و گذار حضور داشته باشد، چون معمولا در بیمارستان زایمان می کند!

2) سوال دیگری که مطرح می شود این است که این خانواده 6 نفره چگونه با دوچرخه (بدون مادر) هندوانه می خورند؟ آیا آنها راضی هستند؟ مصرف کم دارند؟ گاز می سوزانند؟ همدیگر را می خورند؟ واقعا چطوره!؟

3) نکته جالب دیگر این است که این کودکان با سه بالون و یک دوچرخه (به اندازه تایتانیک) با هم ملاقات می کنند. ایکس باکس، آی‌پد، آیفون، سایفون نمی‌خواهند… خب، این نشانه این است که این بچه‌ها همه فتوشاپ هستند!

4) بعد، این به چه شکل است؟ مرد کم جمعیت است!؟ با من صادق باش. آیا از معلولیت رنج می برید؟ یا وزن جاده؟ معلوم نیست محتوای پسر پشت پدر و پسر چیست. لابد مادر خانواده آن را در کیف بگذار تا دوچرخه سواری بانوان را ترویج نکند!

5) پدر یک خانواده پرجمعیت شایستگی کامل دارد، در حالی که شایستگی پدر یک خانواده کم جمعیت مشابه با مذاکره کنندگان هسته ای دولت یازدهم است و این طرح به خوبی نشان می دهد که مذاکره کنندگان سازشکار به دنبال کاهش جمعیت کشور هستند. امتیازات مختلف، از جمله تولید آب سنگین.

بیشتر بخوانید  واکنش حامد همایون به ممنوع التصویر شدنش

6) طراحان و اندیشمندان و سیاستگذاران عزیز عزیزتر از جان! انگار از نان ناراحت نیستی. کودکی که نباید اجازه داد در اجاق مایکروویو خودش بزرگ شود، پس از آماده شدن برای ازدواج با او سر کار خواهد رفت.

بچه های این دوره که از آیپد و پی ام سی (!) دل خوشی ندارند چه برسد به بادکنک و هندوانه! عزیزم! میگی با گل بهار نمیاد به نظر شما گل های بیشتری باید گل زد. اما جیب خالی با 10 گل بهار نمی شود.

همین الان این فقر را ریشه کن کن! من برات هت تریک میکنم من در این فصل اصلا آقای گل لالیگا نخواهم بود. آفرین. با تشکر.


دیدگاهتان را بنویسید