6 فصل جدید Citizen and Mafia در تولید / علیرام نورایی همچنان میزبان این مسابقه است – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگ آژانس تسنیم، مسابقه تلویزیونی مافیا با هدف افزایش بینش و خانواده است. در این فرد او سعی می کند افراد دیگر را از طریق آزمون و خطا شناسایی کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیایی و شهروندی تقسیم می شوند و نبرد بین گروه های آگاه و ناخودآگاه شبیه سازی می شود؛ در این مسابقه ، افراد به صورت مخفی توزیع می شوند و اکثر شهروندان فرصت دارند اعضای مافیا را شناسایی کرده و به حذف آنها رأی دهند.

این برنامه در ابتدا Mafia نام داشت و در دوره جدید به “Citizen and Mafia” تغییر نام یافت. این مسابقه که به اعتقاد سازنده کپی برداری نیست ، با هدف افزایش بینش و مهارت های فردی و اجتماعی مخاطبان انجام می شود. علیرضا سلطانی تأکید کرد که این مسابقه سرگرمی عملی برای خانواده ها ایجاد کرده است ، زیرا به لطف این بازی که روی میز و زمین بازی با عنوان “منچ” و سایر بازی های سرگرمی انجام می شود ، اکنون در نمایش های ویدیویی و تلویزیونی مردم با خطا و آزمون روبرو می شوند . تا بتوانند با تشخیص خود رقابت کنند.

در این بازی افراد به دو گروه مافیایی و شهروندی تقسیم می شوند و نبرد بین گروه های آگاه و ناخودآگاه شبیه سازی می شود؛ در این مسابقه ، افراد به صورت مخفی توزیع می شوند و اکثر شهروندان فرصت دارند اعضای مافیا را شناسایی کرده و به حذف آنها رأی دهند. مسابقه ای که وسعت دکور آن 300 متر است و بیشتر روی فضای روشنایی تمرکز دارد و تغییرات نور باعث تغییر در فضای دکور می شود. بازی مافیا که مدت ها در بین جوانان محبوب بود ، با ظهور تلویزیون رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. حتی یکی از بینندگان این برنامه در بازی Mafia Game Instagram نوشت: “بالاخره بعد از مدت ها شاهد مسابقات مختلف بودیم.”

بیشتر بخوانید  یک عکس / انگشتر گران قیمت از نیوشا ضیغمی که دور از چشم مردم نیست

بهنام تشکر برای اولین بار به عنوان مجری در برنامه های تلویزیونی ظاهر شد که به گفته تهیه کننده این برنامه ، پس از یک هفته پخش فقط در فضای مجازی مورد توجه جوانان قرار گرفت. پیش از این این بازیگر گفته بود كه اجرای مسابقه “مافیا” را قبول دارد ، زیرا من چنین مسابقه ای را كم دیده ام و به دلیل نادر بودن و جذابیت آن ، مجری تلویزیون شدم.

رقابتی که بسیار فکری و تردیدآمیز است و بسیاری از نام های این مسابقه به دلیل اینکه نام “مافیا” آنها را به خود جلب می کند ، تماشا می کنند. اما در آستانه پخش فصل دوم که از اواسط بهمن ماه به آنتن شبکه بهداشت برمی گردد ، علیرام نورایی به جای بهنام تشکر مجری این برنامه شد. اکنون این برنامه به فصل های جدید رسیده و تهیه کننده آن رکورد را در پایان ماه آگوست اعلام کرد.

وی همچنین تأکید کرد: یک هفته بعد مسابقات انتخابی را برگزار خواهیم کرد و افرادی که انتخاب می شوند ضبط های تلویزیونی خود را از اواخر مرداد ماه آغاز می کنند.

سلطانی درباره پخش فصل جدید این مسابقه تلویزیونی و اینکه آیا علیرام نورایی همچنان به میزبانی این برنامه ادامه می دهد یا خیر ، توضیح داد: انشاالله قسمت های جدید برنامه در فصل یازدهم در پایان ماه سپتامبر پخش می شود و ما در خدمت علیرام نورایی خواهد بود.

وی درباره ایجاد 6 فصل دیگر برای “Citizen and Mafia” گفت: 6 فصل دیگر نیز برای این مسابقه تلویزیونی انجام خواهیم داد ، یعنی ضبط تلویزیونی فصل یازدهم تا شانزدهم را آغاز خواهیم کرد. زیرا هدف اصلی ما بهبود مهارتهای فردی و افزایش توانایی شناخت افراد است. این طبیعت کار ما در مسابقات مافیا است و ما به دنبال سرگرمی جعلی یا به اصطلاح شلنگ موجود در برخی مسابقات نیستیم. ما هر دو آموزنده و سرگرم کننده هستیم. ما کپی نیستیم و اصل هستیم.

بیشتر بخوانید  پاسخ بارسلونا به نگرانی های فلسطینی ها: ما قصد نداریم برای تیم صهیونیستی بازی کنیم

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید