مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

6 امتیاز کسب کنید. بلیط نساجی برای بقا در لیگ برتر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش ایرنا ، هفته بیست و هفتم لیگ بیستم از شنبه 10 تیر با پنج بازی آغاز شد و روز سه شنبه 13 تیر با سه بازی دیگر ، ضبط مسابقات این هفته بسته می شود تا همه تیم ها بتوانند برنامه ریزی کنند برای سه مسابقه باقی مانده خود.

او چهار بازی پیش رو دارد ، از جمله بازی ای که باید سه شنبه 22 تیر در قائمشهر مقابل پدیده شهر خودرو برگزار کند. با توجه به وضعیت سه تیم پایین تر از او در جدول و سایر مسابقات ، او می تواند 6 امتیاز خیالی برای زنده ماندن در لیگ کسب کند شما برتری دارید.

این تیم با شکست سایپا مقابل استقلال با 23 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی مانده و یک قدم تا سقوط فاصله دارد. نارنجی ها در حال حاضر با یک بازی 23 امتیاز از نساجی جلوتر هستند و در این شرایط ، نساجی این فرصت را دارد تا در دو بازی بعدی فاصله خود را از انتهای جدول افزایش دهد و از ماراتن نفس گیر مسابقه بقا خارج شود تا بین سایپا و ذوب آهن.

روروک مخصوص بچه های قارنشین

در حال حاضر ماشین سازی تبریز با 14 امتیاز از 27 بازی یکی از دو شانس سقوط از لیگ برتر است. در واقع ، با توجه به تفاضل گل ماشین سازی و حریفان در سه مسابقه پیش رو ، می توان گفت سقوط ماشین سازی در لیگ آزادگان قطعی شده است. این ماشین ها باید در سه هفته گذشته به مصاف پرسپولیس ، پیکان و صنعت نفت آبادان بروند. بنابراین ، نساجی توسط این تیم تهدید نمی شود و حتی اگر ماشین در هر سه بازی پیروز شود ، فقط به نتیجه نساجی فعلی می رسد.

بیشتر بخوانید  سه گل ویران کننده الهلال به سپاهان | بررسی بازی الهلال و سپاهان

تیم دیگر در انتهای جدول و شانس سقوط تیم نارنجی پوشان تهران ، سایپا است. تیمی که در حاشیه رأی گیری هیأت انضباطی و لغو تصمیم هیئت انتظامی توسط هیئت تجدید نظر در هفته های اخیر تمرکز دارد. سایپا در بیست و هفتمین دیدار خود در تهران مقابل استقلال 2-0 شکست خورد و یک قدم به سقوط نزدیک شد. اکنون این تیم با یک بازی بیشتر از نساجی 3 امتیاز کمتر از نماینده مازندران دارد و تمام امتیازات با ذوب آهن در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

در سه هفته گذشته سایپا باید از نیمه بالای جدول با سه تیم روبرو شود و به ترتیب به مصاف گلگهر سیرجان ، آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز می روند. سایپا در دیدار با گل گهر و تراکتور میهمان این تیم ها خواهد بود. اگر تیم در هر سه بازی مقابل نیمه بالای جدول پیروز شود ، 32 امتیاز کسب می کند و 9 امتیاز از این سه بازی کسب می کند. در نقطه ای که فاصله نساجی به 6 و 4 بازی می رسد ، این فرصت را دارد که به سقف امتیازات احتمالی دریافت شده از سایپا برسد.

6 امتیاز کسب کنید.  بلیط نساجی برای بقا در لیگ برتر

البته بعید به نظر می رسد سایپا با توجه به شرایط فعلی تیم نارنجی پوشان تهران بتواند تراکتور و گل گهر را به عنوان مدعی کسب سهمیه آسیا در زمین این تیم ها بدست آورد ، در حالی که آلومینیوم اراک که در جایگاه هشتم قرار دارد در جدول او در هفته های اخیر عملکرد خوبی با علیرضا منصوریان داشته است.

بازیکن بعدی نساجی ذوب آهن اصفهان است که با 23 امتیاز از 26 بازی در رده 14 و یک پله پایین نسبت به نساجی قرار دارد و امیدوار است به دلیل سهولت چهار مسابقه دیگرش عملکرد بهتری از سایپا داشته باشد.

بیشتر بخوانید  تصویری ناراحت کننده از پای مصدوم کریستیانو رونالدو

ذوب آهن علاوه بر اینکه رقیب اصلی نساجی در جدول است ، باید یکی از چهار بازی باقیمانده را برابر نساجی انجام دهد که می تواند نقش بسزایی در سرنوشت هر دو تیم داشته باشد. این تیم به ترتیب با تیم های دوازدهم ، سیزدهم ، دوم و یازدهم یعنی نفت مسجد سلیمان ، نساجی ، سپاهان و مس رفسنجان بازی خواهد کرد. از این دیدگاه ، سنگ آهن شرایط آسان تری برای دستیابی به نتیجه دارد. با توجه به چهار بازی دیگر ، او باید سه بازی را با تیم نزدیک خود در جدول و نیمه پایین انجام دهد.

سه بازی سخت ، یک بازی حساس

اما در مقابل منسوجات بازی های سخت تری وجود دارد. نماینده مازندران باید از چهار مسابقه دیگر سه مسابقه را مقابل تیم های بالای جدول انجام دهد. شهر خودرو در جایگاه هفتم ، استقلال در جایگاه سوم و گل گهر در مکان ششم قرار دارد که برای کسب سهمیه آسیا می جنگد. سه بازی از چهار پازل نساجی باقی مانده در لیگ بیستم باید در قائمشهر به مصاف استقلال بروند و دو بازی دیگر در زمین حریفان برگزار می شود.

دانشجویان الهام بخش باید برای زنده ماندن بدون حرف و حدیث 6 امتیاز کسب کنند. نساج روز سه شنبه 22 تیرماه در قائمشهر میزبان شهر خودرو خواهد بود و اگر وی موفق شود یک بار دیگر پیروزی خانگی مقابل این تیم را تکرار کند ، این زمینه برای بیش از 50 درصد بقای آن هموار است.

دیدار هفته 27 بیست و هفتم نساج قرار است در تاریخ 20 ژوئیه برابر یکی از رقبای خود به نام ذوب آهن در اصفهان برگزار شود که نبرد حساسی برای بقا در لیگ برتر خواهد بود. بیست و هشتمین مسابقه نساجی قرار است در سومین مسابقه توسط مرداد در قائمشهر مقابل استقلال برگزار شود که حساسیت آن بستگی به نتایجی دارد که نساجی در دو مسابقه مقابل شهرخودرو و ذوب آهن کسب کرده و همچنین به عملکرد سایپا در بازی با گل گهر بستگی دارد. جلسه آخر هفته نساجی قرار است با گل گهر در سیرجان برگزار شود. دیداری که اگر سایپا از دو بازی هفته 28 و 28 به نتیجه نرسد ، نساجی را به خطر نمی اندازد و شاگردان الهامی می توانند آخرین نگرانی فصل خود را در سیرجان انجام دهند بدون اینکه نگران سقوط باشند.

بیشتر بخوانید  حرکت عجیب شاهرخ استخری با همسرش

در حال حاضر نساج با 26 امتیاز از 26 بازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد و 3 امتیاز از تیم های پانزدهم و شانزدهم عقب است.

جلسه هفته بیست و هفتم نساجی روز سه شنبه ساعت 21 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *