5535 نفر در آران و بیدول واکسن تاج دریافت کردند



محسن گمسری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 4158 بزرگسال بالای 60 سال برای اولین بار و برای 969 بزرگسال بالای 60 سال ، آران و بیدگلی برای بار دوم واکسینه شده اند. زمان.”

وی ادامه داد: 745 کارگر بهداشتی از آران و بیدگل دوز اول واکسن تاج و 412 نفر دوز دوم واکسن تاج را دریافت کردند.

به گفته وی ، 284 بیمار خاص ، 40 مقدس ، 40 واکسن بنیاد شهید و 43 عضو م membersسسه روانپزشکی ایرانمهر از مرحله اول با واکسن واکسینه شدند.

معاون شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از فراخوان و آغاز واکسیناسیون برای گروه های سنی جدید (افراد بالای 60 سال) در این شهرستان خبر داد و گفت: با ورود محموله های جدید واکسن ، روند واکسیناسیون گروه های هدف در حد قابل قبولی ادامه دارد. سرعت

قمصری افزود: بر همین اساس کلیه افراد مسن بالای 65 سال در آران و بیدگل برای جلوگیری از ازدحام و پس از دریافت پیامکی با نقشه ملی باید به مراکز واکسیناسیون گسترده در بیمارستان شهید رجایی مراجعه کنند تا واکسن برای تاج تا بتوان به آنها تزریق کرد. “

وی ادامه داد: با ورود به مرحله واکسیناسیون عمومی ، از کلیه امکانات شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برای این مهم استفاده شده و بر اساس اولویت های اعلام شده ، واکسیناسیون مرحله به مرحله انجام می شود.

به گفته وی ، مرحله عمومی واکسیناسیون هنوز هم نیازمند همکاری و حمایت همه اقشار جامعه است و بر ادامه اقدامات بهداشتی تأکید دارد.

بیشتر بخوانید  با دوره های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت بیشتر آشنا شوید!

معاون شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با بیان اینکه هیچ نگرانی ، محدودیت و کمبودی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط وجود ندارد ، ادامه داد: واکسن ضد تاج به تعداد کافی ارائه شده است و واکسیناسیون افراد واجد شرایط تا آخرین فرد ادامه خواهد داشت. واکسینه شده

وی با اشاره به تغییر وضعیت کرونر آران و بیدل از نارنجی به قرمز ، گفت: در هفته های اخیر تعداد بستری ها و ویزیت های سرپایی در این شهرستان افزایش یافته است که امیدواریم با افزایش اقدامات بهداشتی شاهد موارد بیشتری باشیم بستری شدن در بیمارستان و وضعیت نارنجی خواهد شد. “و در هفته های آینده زرد باشید.

ویروس تاج در وهان ، چین در اواسط دسامبر سال 2019 گزارش شد. این بیماری در ابتدا به عنوان ذات الریه توصیف شد ، اما در تاریخ 30 دسامبر 2019 ، کمیسیون ملی بهداشت چین شیوع ویروس در این کشور را رسما اعلام کرد.

ویروس کرونا 2019 (COVID-19) سرانجام به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را وادار به اعلام وضعیت اضطراری کرد.

برای جلوگیری از شیوع ویروس تاج ، توصیه می شود اقدامات بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را دنبال کنید.

شهرهای آران و بیدول با بیش از 103000 نفر جمعیت در 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید