550 از اراضی تعاونی تولید در مهدات توقیف شد


اسماعیل صارمی ، مدیر جهاد کشاورزی کرج امروز به خبرنگار فارس در کرج گفت: جهاد کشاورزی مصمم است از زمین های کشاورزی محافظت کرده و قدرت تولید را حفظ کند و کارشناسان این گروه با تلاش خستگی ناپذیر خود اجازه می دهند حفاران روی زمین گذاشته شود آنها این شهر را نمی دهند.

صارمی ادامه داد: برخورد با سودجویان و دلالان زمین نیاز به همکاری و تعامل همه کارکنان و مشارکت شهروندان دلسوز و هوشیار دارد.

این مقام مسئول افزود: البته با حمایت و همدلی همه دستگاه ها در کنار هم و توجه به خواسته های مردم همراه با اعمال سختگیرانه و مقتدرانه قانون ، می توانیم در مبارزه با پدیده شوم غیرقانونی نتایج مطلوبی را کسب کنیم. ساخت و ساز. “

مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: به منظور محافظت از بستر مردم برای تولید غذا امروز 550 هکتار از اراضی کشاورزی در قسمت مرکزی شهر که از هم جدا شده بودند با حضور به موقع نیروهای جهاد و یک تخلیه شد. افسر محترم قضایی.

اسماعیل صارمی از رهاسازی 550 هکتار از اراضی مشارکتی تولید شده در ماهدشت ، اسماعیل آباد ، شور کاله ، جام جم د. بیش از 509 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل سنگ تراشی ، ساختمانها ، استخرها ، محوطه سازی و انبارها تخریب شد.

وی هشدار داد که جهاد کشاورزی کرج برای کسانی که برای کسب درآمد بیشتر دیوار می سازند یا کلبه خانه می سازند کابوس است. ما جدی هستیم و از مردم کرج می خواهیم که این دولت را از طریق سیستم جهاد کشاورزی 131 حفظ کنند. باغ ها و زمین های کشاورزی باید همراه باشد و هرگونه تخلف در این منطقه باید بلافاصله به فعالان جهاد کشاورزی گزارش شود.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

انتهای پیام / ج


دیدگاهتان را بنویسید