55 جلد کتاب درباره آیت الله العظمی حسینی شاهرودی – آژانس مهر ایران و اخبار جهان منتشر شده است



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام عباس نصیری فرد پنجشنبه شب در مرحله استانی کنگره آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی (ره) با حضور وزیر فرهنگ و جهت یابی ، میزبان شهرداری شاهرود ، ضمن بیان اینکه این کنگره ابعاد مختلف دارد ، یک که حضور چهره های علمی است و ارائه آن به ویژه برای جوانان مهم است ، وی گفت: این افتخارات باید به نسل بعدی معرفی شوند ، در غیر این صورت فراموش می شوند.

وی بابیان اینکه این کنگره آثار علمی آیت الله العظمی شاهرودی را در قالب بیوگرافی ، یادداشت و سخنرانی دانشجویان به مخاطبان حوزه و دانشگاه و همچنین عموم مردم ارائه می دهد. دانشجو شوید

دبیر جشنواره ، دبیر کنگره ، آیت الله العظمی شاهرودی بابیان اینکه زندگی این مرجع بزرگ تبدیل به کتاب صوتی شده است و به زودی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد گفت: برای اولین بار 15 کتاب در 55 جلد ، از که هفت تلفیقی آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی منتشر شده است.

نصیری فرد بابیان اینکه 50 درصد کتاب های آیت الله العظمی شاهرودی امروز ارائه می شود ، اضافه کرد: تبلیغ و معرفی شخصیت آیت الله شاهرودی به مردم در قالب سه کنفرانس از جمله شاهرود کوم و مشهد به همراه تولید دوم با تلویزیون انجام شد. سند

دبیر کمیته علمی کنگره نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از کارهای مهم کنگره مرحوم آیت الله شاهرودی 50 سال تدریس وی در حوزه علمیه نجف است ، گفت: این مهم جز در تألیف و کتاب تحقق نمی یابد. کتاب آثار و زندگی برای چاپ آیت الله العظمی شاهرودی.

بیشتر بخوانید  حمله به کاروان لجستیکی ارتش آمریکا در بابل ، بصره و دیوانی ، عراق - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محمد نظری بابیان اینکه هیچ فکر حقوقی در این نوشته ها وجود ندارد ، افزود: به بهمرورزمان وی در وضعیت فراموشی به سر می برد و طالبان نمی توانستند از علم استفاده کنند ، در نتیجه برکت اصلی این کنگره این بود که وی می توانست آثار علمی آیت الله العظمی شاهرودی را در اختیار طالبان علم و مردم قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید