5000 تن ذرت حمل شده به اصفهان / حیوانات وارد شده به اصفهان می رسند



حسین ایراندوست در مصاحبه با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وی با بیان اینکه محموله های گاو در حال ارسال به استان اصفهان است گفت: محموله های گاو از بندر امام خمینی (ره) در دو قسمت از انجمن حمایت از دام و شرکت های خصوصی در حال ارسال به استان اصفهان بودند.

وی افزود: در حال حاضر 5 هزار تن ذرت از طریق راه آهن به استان اصفهان منتقل می شود كه طی دو روز آینده این میزان به استان اصفهان می رسد و 5 هزار تن دام دیگر از طریق راه آهن به اصفهان می رسد.

جهاد کشاورزی معاون بهبود تولیدات دامی استان اصفهان با بیان اینکه 11 شرکت حمل و نقل با 350 کامیون در حال انتقال مواد اولیه دام به استان اصفهان هستند ، افزود: هماهنگی های لازم برای انتقال دام و طیور از طریق بخش خصوصی نیز انجام شده است. دارم میام.

وی افزود: استان اصفهان باید از استان های همدان ، کرمانشاه ، خوزستان ، ایلام و فارس علوفه وارد کند ، زیرا تحویل علوفه به دلیل خشکسالی در آن استان امکان پذیر نیست.

ایراندوست اظهار داشت: اگرچه توزیع 4200 تن برای تهیه علوفه توافق نشده است و ما مجاز هستیم علوفه را فقط با نصف و ارز آزاد به اصفهان وارد كنیم و فقط 15 درصد علوفه مورد نیاز در اصفهان تولید می شود و مابقی تحویل می شود با واردات “بودن.

48

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز | طالعت روشن است | از این خبر خوش جا نمون! +تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید