50 میلیون جایزه برای سرمربی تیم ملی فوتسال بازیکنان فجر


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، تیم فوتبال فجر شهید سپاشی درگیر این ماجرا است او حضور دارد به دلیل تفاضل گل بهتر ، او در بالای جدول دسته یک قرار دارد و روز جمعه برای صعود به لیگ برتر باید به مصاف تیم شهرداری تبریز برود. سید محمد ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتسال برای تشویق و قدردانی از تلاش بازیکنان و قاب تکنسین تیم فجر ، به همراه خلیل حاجی پور ، مدیرعامل عمران صدرا و منصوری ، عضو هیئت مدیره کارگردان آنها در تمرین این تیم حضور داشتند.

وی در حاشیه تیم آموزشی فجر و دلیل حضور وی اظهار داشت: از آنجا که تیم فجر با نام شهید ارتباط دارد ، ضروری دانستیم که یک جایزه کوچک 50 میلیونی را با مدیرعامل و اعضای شرکت عمران صدرا به تلاش بازیکنان را ارزیابی کنید. “

وی افزود: سعی کردیم گوشه ای از تلاش تیم را با این جایزه جبران کنیم. تیم فجر شهید سپاسی به عنوان یک مارک اخلاقی در شخصیت شهید سپاسی در صورت صعود به لیگ برتر می تواند موجب مهربانی و برکت جوانان استان فارس به ویژه شهر شیراز باشد. در این مرحله وظیفه همه مسئولان استانی است که به این تیم کمک کنند. فجر اکنون به کمک احتیاج دارد و همه ما باید با یک صدا از این تیم حمایت کنیم.

آخر پیام /


بیشتر بخوانید  وریا غفوری آزاد شد

دیدگاهتان را بنویسید