مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

50 میلیون تومان به خاله هایمان کمک کردیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایران، صبح روز دوشنبه 16 خردادماه کارکنان شعبه بانک ملی با مراجعه به محل کار خود در کمال ناباوری متوجه محتویات 168 گاوصندوق بانکی شدند. با اطلاع از این خبر، کارآگاهان اداره آگاهی راهی محل شدند و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

بررسی ها نشان داد سارقان بامداد 13 خرداد پس از خروج از پارکینگ وارد بانک شده و اقدام به سرقت کردند. آنها پس از بریدن ورودی با هواکش وارد محوطه صندوق شدند و پس از ساعت 12 با سرقت 168 صندوق از بانک خارج شدند.

این در حالی است که بررسی های پلیسی نشان می داد اعضای این باند همان سارقانی هستند که روز 15 اردیبهشت ماه به شعبه بانک تجارت بهار حمله کردند اما از آنجایی که دوربین ها و آژیرها را خاموش نکردند، سرقت ناتمام ماند.

پس از تحقیقات مشخص شد این سارقان سال گذشته نیز به بانک قائم شهر مازندران دستبرد زده و با تخریب دیوار و سرقت اسکناس های 600 میلیون تومانی وارد بانک شده اند.

متهمان خیلی سریع دستگیر و روانه زندان شدند، اما پس از تحمل چند ماه وثیقه، اقدام به سرقت از بانک ها کردند.

ده نفر از اعضای این باند در تهران و شهرهای اطراف و سه نفر در ترکیه دستگیر شدند. بررسی ها نشان می دهد سرکردگان این باند سه برادر با یکی از بستگانشان هستند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات گفت: خانه ای با مدارک جعلی را در خیابان هلو شمیران به صورت موقت اجاره کردیم. معاشرت هایی که به هر دو سرقت نزدیک بود و پس از اجرای نقشه سرقت دوم، به معاشرت بازگشتیم. وسایل دزدی را روی تخت گذاشتیم و فیلم و عکس گرفتیم.

بیشتر بخوانید  با خوردن این غذاها استرس را کاهش دهید

وی ادامه داد: سپس به دو نمایشگاه خودرو رفتیم و با پرداخت 180 سکه دو خودروی خارجی با دو نمایشگاه خریداری کردیم. علاوه بر 180 سکه، 300 میلیون تن از این سکه های مسروقه را خرج کردیم. 250 میلیون تومان بدهی هایمان را دادیم و 50 میلیون تومان دیگر را به عنوان هدیه تولد به خاله دادیم.

متهم جوان گفت: مقداری از طلاهایی که در فرودگاه کشف شد قرار بود اقوام و دوستان ما به عنوان طلای شخصی از کشور خارج شوند و مقدار دیگر نیز با کمک یک قاچاقچی از کشور خارج شد. “

با توجه به اینکه متهمان اقدام به عکسبرداری و ضبط وسایل سرقتی کرده اند، تحقیقات در خصوص علت این مشکل ادامه دارد، ضمن اینکه بررسی شهادت مالباختگان و مقایسه آن با اموال مکشوفه چندین هفته زمان می برد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *