مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

50 اتوبوس اروپایی کارکرده وارد کشور شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، شفیع گفت: در این میان اتوبوس های یک کابین، دو کابین و اتوبوس های دو طبقه وجود دارد که پنج تای آن در طبقه بالا خواهد بود.

مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران از ورود اتوبوس های فرسوده ساخت اروپا خبر داد و گفت: 50 دستگاه اتوبوس وارد کشور شده که در حال تعمیرات اولیه هستند و پس از اخذ مجوز دولتی شماره گذاری می شوند.

از جمله اتوبوس های تک کابین، اتوبوس های دوطبقه و دوطبقه که پنج تای آنها اتوبوس های دوطبقه خواهند بود که استانداردهای یورو 4 و حتی یورو 5 را دارند و استانداردهای ما را برآورده کرده اند و قیمت خرید این اتوبوس ها از نوسازی اتوبوس های فعلی ارزان تر است.

معاون شهردار تهران گفت: در سال 1400 با وجود افزایش 35 درصدی ترافیک، شاهد کاهش 8 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی بودیم.

وی افزود: بحث اصلی ما در قرارگاه حمل و نقل توسعه اتوبوس هاست که همانطور که گفتم با همکاری وزارت کشور و شهرداری برای تعمیر و اورهال اتوبوس در دستور کار قرار دارد و تا پایان امسال. 1400 دستگاه در سال باید تعمیر شود.» و حتی بخش خصوصی هم وارد شده است و این اتوبوس ها در صورت نوسازی تفاوت چندانی با اتوبوس های جدید ندارند.

شفیعی با بیان اینکه تا پایان سال 50 اتوبوس برقی وارد ناوگان می شود، گفت: برنامه 18 ماهه با 800 میلیارد ریال وام و 24 میلیون یورو پیش بینی می شود که به تعمیر مترو سرعت می بخشد. “

بیشتر بخوانید  این زن در یک سال چهار بار مادر شد! / نقاشی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *