50٪ از آزمایشات تاج فوری در بابل مثبت است



براساس گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر فرزاد جلالی افزود که نتیجه مثبت نیمی از آزمایشات مستقیم بیماران سرپایی در این شهرستان بسیار نگران کننده است.

وی با اعلام اینکه خطر ابتلا به بیماری کرونر قلب در شهر بابل طی دو روز گذشته دو برابر شده است ، گفت: این وضعیت هشداری برای افزایش سریع میزان انتقال ویروس در جامعه است که باعث افزایش بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در این کشور خواهد شد. سالهای آینده. روزها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل توضیح داد: تعداد بیماران سرپایی مشکوک به تاج هند در موج پنجم در روزهای گذشته به بیش از هزار نفر در روز رسیده است که این تنها با ماه اول پس از شیوع تاج در مارس 2017 قابل مقایسه است.

وی با بیان اینکه در هفته آینده تعداد بستری ها به شدت افزایش می یابد ، خاطرنشان کرد: فراوانی این موج به طور متوسط ​​در زنان 10 درصد افزایش یافته است که این علامت خطرناکی است.

دکتر جلالی توضیح داد: با توجه به اینکه زنان مرکز خانواده هستند و اوقات بیشتری را در خانه با فرزندان خود می گذرانند ، دفعات در خانواده به شدت افزایش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در موج پنجم همه گیری ، میزان عفونت در افراد مسن کمتر و میزان عفونت در گروه سنی 20 تا 40 سال که در جامعه فعال هستند ، بیشتر است که به کمک بیماری سریعتر گسترش می یابد این بخش از جامعه کمی سخت تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مدرک‌گرایی یا مهارت‌آموزی؟ | چالش بزرگ آموزش عالی ایران

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته میزان بستری روزانه بیماران کرون در مراکز درمانی بابل به 118 نفر افزایش یافته که بسیار نگران کننده است.

دکتر جلالی گفت: با توجه به روند رو به رشد بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی ، ممکن است در روزهای آینده تعداد کشته ها افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید