5 پیشنهاد نماینده چابهار به کابینه دولت اصلی



نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به کابینه دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ، مدیریت بحران آب کشور ، توجه به مرزنشینان ، کنترل تورم ، تأمین کالاهای اساسی و تسریع در روند واکسیناسیون را توصیه کرد.

معین الدین ساعدی در مصاحبه با ایسنا ، در توصیه های خود به کابینه دولت سیزدهم گفت که وزرای دولت جدید نباید مرزبانان را فراموش کنند. چیز زیادی برای ترمیم این آسیب وجود ندارد. دولت بعدی باید تمام تلاش خود را برای حل بسیاری از مشکلات مردم درگیر کند.

نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به شیوع روزافزون بیماری کرونر قلب تأکید کرد: انتظار من از کابینه تسریع در روند واکسیناسیون های آینده است. برخی از کشورهای به ظاهر دوست در بحران تاج اثبات کرده اند که در کنار ما نیستند. منظور من به طور خاص با روسیه و چین است. در روابط بین الملل ، نگاه به شرق درست است ، اما نباید به گونه ای باشد که سیاست “نه شرق و نه غرب ، جمهوری اسلامی” را به چالش بکشد.

وی افزود: از یک طرف ، روسیه باید 64 میلیون دوز واکسن به ما می داد ، اما فقط 2 میلیون واکسن. از طرف دیگر اعتبار مالی که چین از ما می خواهد واکسن Sinofarm را صادر کنیم بسیار زیاد است. برخی کشورها مانند ژاپن توانسته اند بیشتر در کنار ما بایستند. من از وزارت امور خارجه سید ابراهیم رئیسی می خواهم که به این موضوع توجه کند.

“مدیریت بحران آب و اجرای پروژه های حل نشده آب”

عضو کمیته کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم با اشاره به موضوع تنش های آبی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور گفت: مردم هرگز اجازه نمی دهند ضدانقلاب از اعتراضات سو advantage استفاده کنند ، اما به هر حال در بحران آب قرار داریم. “آنچه در خوزستان می بینید به مراتب بهتر از اوضاع سیستان و بلوچستان است. من انتظار دارم دولت سید ابراهیم رئیسی اقدامات مهمی را برای مدیریت بحران آب و اجرای پروژه های موثر آب انجام دهد ، زیرا بیشتر این پروژه ها دارای مشکلات مالی هستند.

بیشتر بخوانید  به دلیل جاری شدن سیل ، دو محور در شمال آذربایجان غربی بسته شده است

سعیدی با بیان اینکه در زمینه نگهداری کالاهای اساسی مشکل و چالش داریم ، گفت: دولت سید ابراهیم رئیسی باید نسبت به عرضه کالاهای اساسی حساس باشد و همانطور که قول داده شده با شرایط تورمی کشور مقابله کند. مجلس شورای اسلامی تعامل سازنده ای با دولت آینده خواهد داشت ، اما این مسئولیت را انکار نمی کند. اگرچه سعی خواهیم کرد تعاملی سازنده داشته باشیم ، اما به موقعیت هایی که ما را در پیش زمینه قرار می دهند باز نخواهیم گشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید