5 ویژگی مهم کارتن میوه صادراتی که باید بدانید!


یکی از اقلام صادراتی که در بازارهای جهانی به فروش می رسد میوه و تره بار است. زیرا همه کشورها شرایط مناسبی برای کشت محصولات مختلف ندارند. و گاهی میوه فقط از طریق صادرات وارد بازار فروش یک کشور سردسیری یا گرمسیری می شود.

میوه های صادراتی در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرند و برای حمل با کشتی، ماشین های مخصوص یا هواپیما آماده می شوند. این جعبه ها در گام اول وظیفه حفاظت از میوه های صادراتی و حفظ سلامت آن ها را بر عهده دارند. در مرحله دوم کارتن های جذاب میوه صادراتی برای جلب توجه مشتریان و فروش بهتر آنها در نظر گرفته شده است.

زیرا معمولاً چندین تولید کننده یا توزیع کننده محصولات خود را برای فروش در بازارهای جهانی عرضه می کنند. و در شرایطی که محصولات یکسان و کیفیت آنها از نظر ظاهری مشابه است، اینها ویژگی های بسته بندی میوه صادراتی است که در تصمیم نهایی مشتریان برای خرید محصولات نقش دارد.

تیم آسان پک با وجود سابقه طولانی و حضور تیم حرفه ای فعال در زمینه تولید کارتن صادراتی میوه، خدمات مشاوره ای به تولیدکنندگان در خصوص نحوه تولید این کارتن ها بر اساس استانداردهای جهانی و عرضه میوه و تره بار به بازارهای جهانی ارائه می کند. .

در متن زیر ویژگی های مهم برای تولید کارتن میوه صادراتی و برای عرضه این محصولات به بازارهای جهانی لازم است تولیدکنندگان بدانند که این امر برای درک بیشتر در نظر گرفته شده است.

ساختار کارتن برای صادرات میوه

برای تولید بسته بندی میوه صادراتی رعایت استانداردهای بین المللی ضروری است تا محصول جایگاه خود را در بازار پیدا کند و سهم خوبی در فروش داشته باشد. از جمله مواردی که برای ساختار این کارتن ها باید در نظر گرفت می توان به سلیقه مشتریان کشور مقصد و فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور اشاره کرد.

زیرا سلیقه مشتریان و علایق آنها با انتخاب و خرید جعبه های صادراتی میوه با کیفیت بالا ارتباط مستقیم وجود دارد؛ و مشتریان به محض دیدن محصول، تصمیم به خرید یا عدم خرید آن می گیرند.

بنابراین طراحی و تولید کارتن های صادراتی میوه باید با هدف ترغیب مشتریان به خرید محصول انجام شود. و زبان رسا برند باشید. زیرا این تنها راهی است که محصول در بین صدها مدل مشابه خودنمایی می کند و مشتری تصمیم می گیرد آن را انتخاب و خریداری کند.

بیشتر بخوانید  علت اصلی اختلال امروز در اینترنت ایران چه بود؟ آیا حفاظت از اینترنت ملی آغاز شده است؟ / فیلم سینما

بر اساس ساختار استاندارد در نظر گرفته شده برای میوه های صادراتی، این بسته بندی ها باید دارای فونت، شکل و رنگ مناسب بوده و مشخصات مشتری و کشور مقصد در طراحی بسته بندی درج شود و بسته بندی به گونه ای طراحی شود که اکثر قشرها راضی باشند. جامعه بودن

طراحی استاندارد بسته بندی صادراتی میوه، مشتریان خواستار، راحت طلب و همه کسانی را که علاقه مند به صادرات میوه هستند، جذب می کند. و سهم خوبی از فروش محصول را به همراه خواهد داشت.

کیفیت بسته بندی میوه های صادراتی

یکی دیگر از ویژگی های بسته بندی های صادراتی میوه، کیفیت خوب این بسته بندی ها است. کارتن های میوه صادراتی مسافت زیادی را طی می کنند تا به مقصد برسند.

در طی این مسیر ابتدا باید کارتن ها بارگیری و روی پالت های مخصوص قرار گرفته و با هواپیما، کشتی یا خودروهای مخصوص حمل شوند. نحوه نگهداری و چیدن کارتن ها، تخلیه در مقصد، نگهداری مجدد محصول و در نهایت توزیع میوه در بازار نیز بخشی از فرآیند صادرات میوه است. بنابراین کیفیت مقوا نقش مهمی در رسیدن مطمئن محصول به مقصد دارد.

خودروهایی که برای حمل و نقل میوه برای صادرات در نظر گرفته شده اند، معمولاً دارای یک خنک کننده یا یخچال برای حفظ سلامت میوه و سبزیجات هستند. بنابراین کارتن میوه های صادراتی ممکن است در حین حمل و نقل با سرما و رطوبت مواجه شوند. بنابراین کارتن صادراتی میوه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در اثر رطوبت و تغییر شرایط آب و هوایی له نشود و آسیب نبیند. زیرا آسیب وارده به مقوا بر ظاهر بسته بندی تاثیر گذاشته و مستقیما بر فروش محصول تاثیر می گذارد.

آسیب به کارتن می تواند باعث فاسد شدن میوه ها و سبزیجات و تغییر طعم و شکل اصلی آنها شود. بنابراین بسته بندی صادراتی میوه باید کیفیت مناسبی داشته باشد تا از میوه در حین حمل و نقل محافظت کند و در زمان حمل و نگهداری تغییر شکل ندهد و در هنگام توزیع در بازار پیام برند را به بهترین نحو به مشتری منتقل کند.

بیشتر بخوانید  الناز شاکردوست و فیلم جدیدش

این اهداف زمانی محقق می شوند که مقوا برای بسته بندی میوه صادرات باید زمانی که به مقصد می رسد سالم و با کیفیت باشد.

طرح و رنگ کارتن صادراتی میوه

برای تولید بسته بندی میوه صادراتی باید استانداردهای صادراتی و ویژگی های بسته بندی صادراتی میوه رعایت شود. یکی از استانداردهای مهمی که برندها برای تولید این کارتن ها باید به آن توجه کنند طراحی کارتن میوه است.

طراحی باید به گونه ای باشد که در نگاه اول توجه مشتری را به محصول جلب کند و به صادرات هر چه بهتر محصولات فروخته شده کمک کند. به همین دلیل است که تولیدکنندگان کارتن میوه مانند آسان پک هزینه طراحی را سرمایه گذاری برای برندهای این بخش می دانند.

یکی از مهم ترین قسمت ها در طراحی بسته بندی میوه های صادراتی رنگ های انتخاب شده برای این بسته بندی می باشد. زیرا رنگ ها اولین قسمت بسته بندی هستند که احساسات مشتریان را تحریک می کنند. و با میوه های صادراتی جلب توجه می کنند.

یعنی از لحظه ای که مشتری با دیدن رنگ محصول را می بیند و جذب میوه صادراتی می شود تا آن را بیشتر بررسی کند تا لحظه ای که تصمیم به خرید می گیرد یکی از مهم ترین قسمت های فروش محسوب می شود. در این شرایط، خرید انجام شده ممکن است یک خرید احساسی باشد. و مشتری تصمیم می گیرد کارتن میوه را بخرد فقط به این دلیل که محصول یا بسته بندی را دوست دارد.

در انتخاب رنگ بسته بندی میوه صادراتی باید به نوع میوه داخل کارتن نیز توجه شود. استفاده از رنگ های هماهنگ با میوه در تولید مقوا این پیام را حتی از فاصله دور به مشتری می رساند که میوه مورد نظر در همین مکان قرار دارد.

به طور کلی هماهنگی و یکپارچگی طرح کارتن و رنگ میوه حس خوشایندی را برای مشتریان در هنگام خرید میوه به ارمغان می آورد. و کارتن هایی که این امکان را دارند ترجیح می دهند آنها را به عنوان برند مورد علاقه خود در زمینه میوه صادراتی بدانند.

ابعاد کارتن برای صادرات میوه

در طراحی ابعاد مقوایی باید استانداردهای تولید جعبه مقوایی صادراتی را نیز در نظر گرفت. از آنجایی که کارتن های صادراتی میوه بر روی پالت های مخصوص حمل و نقل به ابعاد 80*120 چیده می شود، تعداد معینی میوه در این کارتن ها قرار می گیرد و نگهداری و چیدن آنها بر اساس ساختار خاصی انجام می شود.

بیشتر بخوانید  گریه های فرزانه فصیحی بعد از شکستن رکورد ایران

بنابراین کارتن های صادراتی میوه باید در ابعاد مناسب ساخته شود تا میوه مذکور بدون فشردگی یا فاصله زیاد در کارتن قرار گیرد. همچنین ابعاد کارتن ها باید مطابق با استانداردهای حمل و نقل و نگهداری محصولات باشد تا حمل و توزیع میوه آسان شود و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان میوه بتوانند با هماهنگی بیشتری فرآیند ارسال و توزیع میوه صادراتی را تکمیل کنند.

یک نوع کارتن صادراتی میوه

مقوای انتخاب شده برای بسته بندی میوه صادراتی باید بادوام و مستحکم باشد تا از میوه در هنگام حمل و نقل، نگهداری و توزیع محافظت کند.

معمولا کارتن های سه لایه و پنج لایه بهترین گزینه برای بسته بندی میوه صادراتی محسوب می شوند. این کارتن ها با توجه به نیاز جامعه هدف و تولید کننده می توانند به صورت ساده یا لمینت تولید شوند. برای انتخاب نوع کارتن و شکل ظاهری آن لازم است تیم مشاور آسان پک و سازنده جلسات مشاوره ای برگزار کرده و در نهایت بهترین بسته بندی میوه صادراتی را در نظر بگیرند.

کارتن های صادراتی میوه علاوه بر ظاهر خوب و استحکام بالا نباید رطوبت را جذب کرده و خرد و نرم نشوند. زیرا هر گونه آسیب به مقوا می تواند به سلامت محصولات بسته بندی شده در آن آسیب برساند.

همچنین در انتخاب نوع کارتن میوه صادراتی باید موارد بهداشتی را در نظر گرفت تا در صورت تماس میوه و سبزیجات با کارتن، سلامت محصول به خطر نیفتد.

مهم ترین ویژگی های بسته بندی میوه های صادراتی چیست؟

برای تولید بسته بندی کارتن میوه صادراتی ابتدا باید ساختار کارتن و فاصله حمل و نگهداری محصول مشخص شود. سپس با توجه به نوع میوه صادراتی بهترین کارتن بسته بندی سبزیجات و میوه های صادراتی جهت عرضه این محصولات به بازارهای جهانی در نظر گرفته می شود.

جهت مشاوره در زمینه تولید کارتن میوه صادراتی با تیم مشاوره اسان قزوین در تماس بودن.

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید