5 نکته که قبل از خرید پنل LED باید بدانید



توزیع نور بالای پنل های ال ای دی به علاوه سهولت نصب و استفاده، باعث شده است که واحدهای خدماتی و واحدهای عرضه کننده، طراحان و مصرف کنندگان امروزی برای فضای خود نورپردازی مدرن خریداری کنند. پنل ال ای دی to go این باعث شده است که تنوع زیادی از چراغ های پانل در بازار روشنایی وجود داشته باشد، بنابراین باید نکاتی را در مورد نحوه تشخیص یک پانل خوب از یک پانل بد بدانید تا گیج نشوید. در این مقاله به 5 نکته مهم که کیفیت و قیمت پنل های ال ای دی را تعیین می کند پرداخته ایم تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

  • به توزیع نور پنل LED در فضا توجه کنید.

یک پنل LED با کیفیت باید نور را تا حد امکان پخش کند و در عین حال شدت نور خوبی داشته باشد. نور پنل ال ای دی نوری غیر مستقیم (پراکنده) است که در پشت روکش شیری می تابد و به همین دلیل توزیع نور آن زیاد است. اگر کیفیت پنل دیفیوزر LED پایین باشد نور را به خوبی پخش نمی کند و منبع نور پشت آن دیده می شود. علاوه بر این شبیه سازی نور لامپ در برنامه دیالوک روش دیگری برای اندازه گیری و ارزیابی دقیق نور پنل LED می باشد.

  • شفافیت و شفافیت رنگ با کدام پنل ال ای دی؟

بحث روشنایی و شفافیت رنگ به شاخص رندر رنگ لامپ یا CRI اشاره دارد. در یک پنل LED با شاخص رندر رنگ بالاتر از 85، همه اشیا با رنگ واقعی و شفاف نمایش داده می شوند. پس قبل از خرید پنل ال ای دی علاوه بر مشخصات شدت نور و مصرف به این فاکتور نیز توجه کنید.

  • به مناسب بودن ابعاد پنل ال ای دی و مساحت فضای خود توجه کنید.
بیشتر بخوانید  بمب نقل و انتقالات انگلیس منفجر شد/عکس

پنل های LED در بازار روشنایی بسیار متنوع هستند. به همین دلیل بهتر است نگران نباشید، قبل از خرید نور پنل خود به ابعاد و فضای آن دقت کنید. یک پانل بسیار بزرگ روی یک سقف کوچک می تواند فضا را کوچکتر از قبل جلوه دهد. از طرفی استفاده از پنل های کوچک در فضای بسیار بزرگ نیز باعث ایجاد لکه های تیره و روشن در فضا می شود و یا با استفاده از تعداد زیاد نور فضای سقف را به هم ریخته می کند.

  • قبل از خرید پنل می توانید نورپردازی فضای خود را به صورت سه بعدی ببینید!

با پیشرفت تکنولوژی، روزهای سردرگمی در مورد تعداد نورهای مورد نیاز برای روشن کردن کل فضا گذشته است. از آنجایی که معمولا از پنل ال ای دی در فضاهایی که نیاز به نور بیشتری است استفاده می شود، می توانید با راهنمایی کارشناسان نورپردازی به کمک نرم افزار دیالوک، نورپردازی فضای خود را با استفاده از پنل سقفی مورد نظر خود مشاهده کنید.

اگر می خواهید برای مشاوره نورپردازی نور فضای مورد نظر خود را با پنل های ال ای دی بررسی کنید، هم اکنون با کارشناسان اکووات تماس بگیرید.

  • گارانتی پنل LED بسیار مهم است!

پنل ال ای دی یکی از چراغ هایی است که معمولا در فضاهای اداری، خدماتی، بانک ها، بیمارستان ها و … استفاده می شود. در این نوع مشاغل، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار مهم است و علاوه بر این، زمان و انرژی صرف شده برای فرآیند تعمیر می تواند گران باشد. پس از همان ابتدا به دنبال پنل سقفی LED باشید که دارای گارانتی معتبر باشد. در این زمینه پنل های ال ای دی اکووات با گارانتی تعویض بدون قید و شرط 3 و 5 سال تولید و عرضه می شود. گارانتی لامپ های اکووات به این صورت است که در صورت خرابی لامپ یا قطعات آن، این قطعات با قطعه جدید با گارانتی جدید برای شما تعویض می شود.

بیشتر بخوانید  سقوط جنگنده فرانسوی در مالی - اخبار آفریقا - اخبار بین المللی تسنیم

نکات بالا مهم ترین نکاتی بود که قبل از خرید پنل ال ای دی باید بدانید. برای استفاده از نور انواع لامپ تابلوییتهیه و قیمت پنل ال ای دی و مشاوره روشنایی با کارشناسان خبره اکووات در تماس باش.

دیدگاهتان را بنویسید