5 میان وعده خوب برای کاهش اشتها


یک تکه شکلات پنج سانتی متری بیش از 100 کالری دریافت نمی کند، اما این مقدار به راحتی اشتها و میل به شیرینی را سرکوب می کند.

تابستان گرم است و مهمانی ها و آخر هفته ها گرم است. اما بهتر می دانید مهمانی رفتن و جشن گرفتن آخر هفته احتمال پرخوری و در نهایت کمی اضافه وزن را افزایش می دهد. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از رفتن به این مهمانی ها یا مهمانی های آخر هفته از این میان وعده های ساده استفاده کنید. با این کار اشتهای شما کم می شود و به دنبال فست فود و غذاهای چرب نخواهید بود. برای آشنایی با این تنقلات حتما این مقاله کوتاه را بخوانید.

5 میان وعده خوب برای کاهش اشتهابیا هوموس

حمص یا حمص غذایی ساده، سبک و مقوی است که از نخود فرنگی و کره کنجد، آبلیمو، سیر، روغن زیتون و … تهیه می شود و می توان از آن به عنوان یک میان وعده مناسب استفاده کرد. البته هوموس در ترکیبات مختلف و روش های مختلفی تهیه می شود.

این میان وعده ساده سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و فیبر رژیمی است که با گرسنگی مبارزه می کند. می توانید از این غذای ساده به عنوان پیش غذا یا میان وعده استفاده کنید. می توانید هوموس را با نان یا سالاد سبزیجات مانند هویج، کرفس و … امتحان کنید.

5 میان وعده خوب برای کاهش اشتهابیایید ذرت بپزیم

دو فنجان پاپ کورن کم چرب یک انتخاب سالم و خوشمزه به عنوان یک میان وعده است که به راحتی گرسنگی شما را مهار می کند. علاوه بر این، پاپ کورن حاوی فیبر رژیمی است که باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنید.

بیشتر بخوانید  ۱۷ درمان خانگی اعتیاد به الکل

به خاطر داشته باشید که دو فنجان از این میان وعده سالم کالری زیادی نمی سوزاند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

5 میان وعده خوب برای کاهش اشتهاخواهش میکنم دیوونه

دانه های روغنی منبع عالی پروتئین، فیبر و چربی هستند. 30 عدد پسته به عنوان یک میان وعده سالم کافی است.

سعی کنید تا حد امکان آجیل خام یا بو داده نشده مصرف کنید. چون شور نیستند و سدیم زیادی وارد بدن شما نمی شوند. همچنین می توانید روی 15 بادام زمینی حساب کنید. این 84 کالری به بدن شما می رساند. از مصرف بادام و سایر مغزها غافل نشوید.

بیا شکلات تلخ

یک تکه شکلات پنج سانتی متری بیش از 100 کالری به شما نمی دهد، اما به همین راحتی اشتها و میل به شیرینی را سرکوب می کند و استرس را نیز از بین می برد.

در بسیاری از موارد استرس منجر به پرخوری و پرخوری می شود.

5 میان وعده خوب برای کاهش اشتهاماست یونانی لطفا

با مصرف ماست یونانی برای مدت طولانی احساس سیری خواهید کرد

این نوع ماست حاوی پروتئین و کلسیم بیشتری نسبت به ماست های معمولی است.

منبع: تبجان


دیدگاهتان را بنویسید