5 عنوان از خاطرات فرماندهان پلیس فاش شد



مراسم افتتاح 5 کتاب با خاطرات فرماندهان پلیس امشب (یکشنبه) در مقر پلیس برگزار شد.

به گزارش ایسنا ، در این مراسم سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از سه بار به من تاکید کرده اند که باید خاطراتی از حفاظت مقدس ذکر شود.: به دنبال تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ، نهضت یادآوری آغاز شد و امروز باید جنبش یادآوری در پلیس فعال شود.

رئیس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی ادامه داد: خاطرات و خاطرات یک موفقیت و یک هنر است و با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه ما این است که خاطرات را به اشتراک بگذاریم در این فضای فرهنگی آلوده. با رویدادهای نظامی. “هنگام بیان خاطرات ، از بزرگ نمایی بپرهیزید ، خاطراتی که باعث تفرقه می شود را برای خود بازگو نکنید و خود را تعریف نکنید.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه نگاه به یادآوری باید یک ضرورت تاریخی باشد ، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر بگوییم 50 سال حفاظت مقدس ، این هنوز کافی نیست. در خاطرات ، مطالب باید دقیق ، مستند و همراه با استدلال باشد و نام شهدا و یارانشان و زمان و مکان وقایع ذکر شود.

وی تأکید کرد: یادآوری نباید به امنیت ملی و وحدت ملی آسیب برساند.

سردار صفوی در پاسخ به این سال که آیا می توان از تجربیات دفاع مقدس برای حل مشکلات امروز استفاده کرد ، گفت: ما می توانیم به عنوان چالش بزرگ جنگ ، بر همه مشکلات و چالش های کنونی کشورمان ، ایران فائق آییم و به گشودگی دست یابیم.

بیشتر بخوانید  نوسان قیمت طلا و سکه در آخرین روز تیرماه

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور نیاز به عزم جهادگران در مسئولان و وحدت همه نیروها داریم ، افزود: امروز پلیس قهرمانانه ، هوشمندانه و سرکوب شده در برابر دشمنان ایستاده است.

جنرال صفوی همچنین با تشکر از برگزارکنندگان این برنامه و گفت که امروز آمریکایی ها مجبور به فرار از افغانستان ، عراق و سوریه شدند ، گفت: آنها در خاورمیانه شکست استراتژیک متحمل شده اند.

مرتضی سرهنگی ، نویسنده ، پژوهشگر و مشاور انتشارات خط مقدم در این مراسم گفت که دو واقعه جنگ و انقلاب هر جا که باشند دست نویسندگان را پر می کند و این ادبیات هرگز فراموش نمی شود. او از هنر استفاده می کند و از آن برای حل مشکلات جامعه استفاده می کند. وی همچنین از انتشار خاطرات سردار صفوی از کودکی تا عملیات در بیت المقدس خبر داد و گفت: هنرها آماده همکاری و ادامه حرکت یادبود در پلیس هستند.

سرتیپ حسین اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی نیز در این مراسم گفت: “کسانی که امروز در زمینه دفاع مقدس می نویسند سربازانی هستند که هشت سال دفاع مقدس دارند. هر جا فرهنگ دفاع مقدس مرتبط باشد ، ما موفق خواهیم شد و هر پیروزی که ما تاکنون داشته ایم به خاطر استقرار شهدا و یاد و خاطره شهدا است. امروز جوانان در زمینه دفاع هستند که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند ، اما به یاد شهدای هشت نفر سالهای دفاع مقدس در صورت نیاز هزاران مایل هستند.

وی تأکید کرد: امروز برای مقابله با ایالات متحده و تهدیدهای دشمنان ، باید روحیه حمایت مقدس را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده ناجا گفت: داشتن روحیه دفاع مقدس بسیاری از ناآرامی ها را خنثی می کند و نیروهای پلیس (ژاندارمری ، پلیس و کمیته انقلاب اسلامی) در مقابله با منافقین و مخالفان نظام نقش اساسی در دفاع مقدس داشتند.

سردار اشتری گفت: نیروهای انتقام 8 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و 5 هزار شهید پس از دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده اند و امروز افسران ناجا جان خود را فدا می کنند تا به عنوان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امنیت در جامعه برقرار شود. .

در این مراسم کتاب های شاهین زوبیدات احمد علی گودرزی و نوشته شده توسط مهدی زارع ، خانه امن توسط بهرام نوروزی و پسر مصطفی کم تحرک اثر سید معیتبا عبداللهی اثر ساسان ناتگ ، حبیب مرجع تألیف رهام حبیبی اثر مهدی باتقوا مایلر برگزار می شود »خاطرات از حجت الاسلام غلام حیدر حیدری توسط سید محمود مهدوی ، یکی از خاطرات فرماندهان ناجا در طول هشت سال حفاظت مقدس ، رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید