5 سناریوهای افتتاح مدرسه چیست؟



علیرضا کمره ای در جلسه طرح مهر و راهنمای افتتاح مدارس با اشاره به سناریوهای افتتاح مدارس گفت: سناریوی اول شرایط عادی حضور و غیاب و زمان استاندارد مدرسه است که سناریوی مطلوب و ایده آل اما بعید است.

وی افزود: سناریوی دوم شرایط حضور در دوره های کوتاه شده با نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی است ، این سناریو امکان پذیر و مناسب است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سومین سناریو که مطلوب ترین سناریو است ، ترکیبی از آموزش حضوری و حضوری ، کلاس های جداگانه و نسبتاً زمان آموزش کاهش یافته است. این شرایط نیاز به واکسیناسیون کامل معلمان و پروتکل های بهداشتی دارد. “

کامرائی ادامه داد: در سناریوی سوم ، برنامه درسی متناسب با تأکید بر نکات اساسی کوتاه می شود ، یعنی. برنامه درسی ، حضور و غیاب هفتگی دانش آموزان بر اساس ماهیت دوره ها و ارائه یک مدل اجرایی و تفویض اختیار به مدارس با نظارت گسترده. “خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در سناریوی چهارم براساس شرایط استانها بر اساس رنگ عمل خواهیم کرد خاطرنشان کرد: سناریوی پنجم بدبینانه ترین سناریو است و آموزش کاملاً وجود ندارد اما با توجه به شرایط فعلی این امکان پیش بینی نشده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در افت تحصیلی در دو سال گذشته بسیاری از لحظات کلیدی یاد نگرفته وجود دارد که اساس آموزش آینده است و اگر نکات اساسی را برجسته نکنیم ، منطقه آموزشی موظف است برای آموزش همه کتابها و ما به دنبال حذف آنها هستیم. ما بخشی از کتاب نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید  سربازان بخوانند | تاریخ اعزام سربازان شهریور تغییر کرد

۲۳۵۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید