مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

5 دوره جدید در مرکز علوم کاربردی دانشگاه کوم جهاد اضافه شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از کوم ، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کوم گفت: این مرکز مجوزهای لازم را از دانشگاه علوم کاربردی وی برای دریافت کد مناطق جدید در مقطع کاردانی انیمیشن ، ترجمه انگلیسی و حسابداری مالی و همچنین لیسانس عکاسی تبلیغاتی و برنامه نویسی وب ، برای ترم تحصیلی 1400 دریافت کرد.

محمد رستمی با تأکید بر اینکه این مرکز تا ورود آنها به بازار کار از دانشجویان پشتیبانی خواهد کرد ، افزود: با توجه به سیاست های حمایتی این مرکز از دانشجویان توانمند و باانگیزه ، تخصص های جدید بر اساس نیاز بازار به تخصصهای قبلی ، نیازسنجی و ظرفیت موجود در مرکز انتخاب شدند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم با بیان اینکه این مرکز دارای 12 کد رشته برای ثبت نام در مهرماه 1400 است ، به سایر رشته های این مرکز اشاره کرد و گفت: علاوه بر این 5 کد رشته جدید ، در مقطع تحصیلی مرتبط رشته های اینترنتی و شبکه دوره های گسترده ، مدیریت بازرگانی ، عکاسی و گرافیک ، و در سطح کارشناسی رشته های فناوری اطلاعات ، گرافیک ترافیک (گرافیک ترافیک) و مدیریت بازرگانی برای پذیرش دانشجو به عنوان دوره های تأیید شده برای اکتبر 1400 آماده هستند.

رستمی افزود: فعالیت های مرکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی مرکز آموزش جهاد کوم ، عملکرد بهینه این مرکز در ارائه خدمات آموزشی با کیفیت از نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی و فعالیت های آن در زمینه فرهنگ ، دانشجو و پژوهش است. در میان مراکز تحقیقاتی کاربردی در استان کوم در سال 1400.

بیشتر بخوانید  بسته خراسان رضوی با اخبار کوتاه

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان دریافت مشاوره تحصیلی برای آموزش بیشتر در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم در واحد قم وجود دارد. برای ثبت نام با شماره های 02532855552 ، 02532856776 و 093970625552 تماس بگیرید یا از قم ، بلوار الغدیر ، بین کوچه های 21 و 23 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم دیدن کنید و از خدمات مشاوره حضوری و پیش ثبت نام بهره مند شوید. .

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *