5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس


به گزارش سلام نو، بسیاری از جاذبه های دانمارک به ویژه در سال های اخیر برای مخاطبان جهانی آشکار شده است. اسکاندیناوی دارای سواحل باشکوه، قلعه های افسانه ای زیبا، جنگل های سرسبز، آب و هوای معتدل، شهروندان مهمان نواز و شادی مسری است.

برای دوستداران ادبیات، بازدید از اودنسه، زادگاه داستان نویس چیره دست هانس کریستین اندرسن، ضروری است.

اعتبار زیست محیطی دانمارک در سراسر کشور مشهود است. در کپنهاگ دوچرخه ها بر اتومبیل ها اولویت دارند و مطمئنا بهترین راه برای رفت و آمد در این شهر جمع و جور و زیبا هستند. علاوه بر این، غذاهای افسانه ای دانمارکی فوق العاده است.

با لیست ما از بهترین جاذبه های دانمارک مکان مورد علاقه خود را برای بازدید در کشور پیدا کنید.

باغ تیوولی، کپنهاگ

5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس

Tivoli که قدمت آن به سال 1843 بازمی‌گردد، الهام‌بخش پارک‌های موضوعی Disney World است و در اینجا جاذبه‌های متنوعی از جمله ترن هوایی، میدان‌ها، تئاترهای عروسکی، رستوران‌ها، کافه‌ها، باغ‌ها و غرفه‌های غذا را خواهید دید.

تیوولی که در سراسر جهان شناخته شده است، در فیلم های متعددی ظاهر شده است و نماد واقعی شهر است. در شب، آتش بازی آسمان را روشن می کند و در زمستان، باغ ها با چراغ هایی برای فصل کریسمس تزئین می شوند. در طول تابستان، می‌توانید در شب‌های جمعه کنسرت راک رایگان تماشا کنید.

کاخ کریستینزبورگ، کپنهاگ

5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس

در مرکز کپنهاگ مقر دولت دانمارک قرار دارد. کریستینسبرگ با بیش از 800 سال سابقه، مقر حکومت پادشاهی دانمارک بود و اکنون پارلمان، دفتر نخست وزیری و دادگاه عالی را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید  برادری که خواهرش را با چوب کشت!

طرفداران سریال Borgen با این صحنه آشنا خواهند شد. چندین بال هنوز توسط خانواده سلطنتی استفاده می شود و بسیاری از آنها برای عموم باز است. اسقف آبسالون در سال 1167 در اینجا یک استحکامات شهری ساخت و بازدیدکنندگان می‌توانند خرابه‌های قلعه اسقف را که در قرن چهاردهم تخریب شد و همچنین یک قلعه قرون وسطایی را ببینند.

موزه ملی دانمارک، کپنهاگ

5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس

موزه ملی که به تاریخ و فرهنگ دانمارک می پردازد، 10 دقیقه پیاده تا باغ تیوولی فاصله دارد. این موزه مجموعه ای چشمگیر از مصنوعات دانمارکی، از جمله ارابه خورشیدی 2000 ساله، چینی و نقره دانمارکی، و تزئینات کلیساهای رومی و گوتیک را به نمایش می گذارد. مجموعه‌های دیگر لباس‌های مربوط به قرن 18 و 19 و همچنین مبلمان آنتیک را برجسته می‌کنند.

تکمیل این سفر در تاریخ دانمارک یک نمایشگاه قوم نگاری عالی با اقلامی از گرینلند، آسیا، آفریقا و موارد دیگر است. کودکان در موزه کودکان کارهای زیادی برای انجام خواهند یافت. آنها می توانند لباس دوره بپوشند، از کشتی وایکینگ ها بالا بروند و در کلاس درس به سبک دهه 1920 گردش کنند.

موزه فضای باز، لینگبی

5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس

کمی بیش از 15 کیلومتر خارج از کپنهاگ، موزه فضای باز را خواهید دید که بخشی از موزه ملی دانمارک است که برای بسیاری از بازدیدکنندگان دانمارک ضروری است. این “موزه زنده” 35 هکتاری دارای باغ ها، ساختمان های مزرعه و آسیاب های معتبر از سراسر کشور است.

همچنین گونه های باستانی حیوانات اهلی، باغ های تاریخی باشکوه، خانه های قدیمی جوی از شلسویگ-هولشتاین و سوئد و همچنین مکان های متعددی برای بازدید وجود دارد. حتی می توانید با کالسکه اسبی در اطراف محوطه سوار شوید.

بیشتر بخوانید  تصادف زنجیره ای در کرج / 5 خودرو متلاشی شد!

خانه لگو، بیلوند

5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس

خانه لگو در بیلوند، زادگاه آجر افسانه ای لگو، یک جاذبه خانوادگی است که همه سنین از آن لذت خواهند برد. کسانی که بودجه کمی دارند یا فقط از آنجا عبور می کنند، می توانند از مناطق بدون ورودی، که شامل 9 زمین بازی موضوعی است، بازدید کنند.

گردشگران همچنین می توانند کارت هایی را برای کاوش در مناطق مختلف سایت خریداری کنند که هر کدام نشان دهنده رنگ های آجری کلاسیک است: قرمز برای خلاقیت، سبز برای ایفای نقش، آبی برای چالش های شناختی و زرد برای احساسات. بازدیدکنندگان همچنین این فرصت را دارند که همه چیز را در مورد تاریخچه لگو و بنیانگذاران آن بیاموزند.

<п>اعلامیه 5 جاذبه گردشگری برتر دانمارک + عکس اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید