5 برند مشهور و معتبر طلا و جواهرات ایتالیا را بشناسید + تصاویر


به گزارش سایت طلا، ایتالیا از جمله کشورهایی است که در تولید طلا و جواهرات منحصربه‌فرد پیشتاز است و در این کشور برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که دارای طرف‌داران زیادی در دنیا می‌باشند و می‌توان گفت برندهای معروف جواهرات کشور ایتالیا به‌حساب می‌آیند، اگر شما به دنیای طلا و جواهرات علاقه دارید شناخت 5 برند جواهرات ایتالیا می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. برندهای ایتالیایی جواهرهای بی‌نقصی می‌سازند که دیدن آن‌ها می‌تواند عقل از سر شما بپراند، با ما همراه باشید تا به معرفی 5 برند معروف جواهرات ایتالیا بپردازیم.

معرفی 5 برند معروف جواهرات ایتالیا

برندهای خیلی زیادی هستند که در ایتالیا فعالیت می‌کنند اما تمام آن‌ها معتبر و پر طرف‌دار نیستند، به همین دلیل ما قصد داریم شما را در این زمینه آگاه کرده و به معرفی 5 برند معروف جواهرات ایتالیا بپردازیم، این برندها صرفاً داخل ایتالیا نیستند و ممکن است در کشورهای دیگر مثل آمریکا نیز تولیداتی داشته باشند، اما تمامی این برندها متعلق به کشور ایتالیا می‌باشند.

برند روبرتو کوین

روبرتو کوین یک برند معتبر و معروفی است که جواهرات لاکچری تولید می‌کند، محصولات این برند بسیار زیبا است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند؛ محصولات برند روبرتو کوین یکی از گران‌ترین جواهرات ایتالیا به شمار می‌آید که هرکسی توانایی خرید جواهرات آن را ندارد.

این برند برای اولین‌بار در سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امسال یعنی سال 2022 نیز فعالیت خود را ادامه داده است. همچنین این برند ایتالیایی در صادرات نیز پیشتاز است و لازم به ذکر است که برند روبرتو کوین داخل کشور آمریکا نیز کارخانه‌های مختلفی دارد که مشغول به ساخت انواع طلا و جواهرات هستند، این برند همیشه از متخصصان به جهت تولید محصولات خود استفاده می‌کند و همین امر نیز موجب پیشرفت این شرکت شده است.

این برند سعی دارد اغلب طلا و جواهرات خود را به شکل حیوانات مختلف طراحی کند که موجب شده محصولات برند روبرتو کوین کاملاً خاص و منحصربه‌فرد باشند. از محصولات این برند می‌توان به انگشترهای طرح قورباغه، شیر و گاو اشاره کرد که زیبایی منحصر به فرد این انگشترها موجب شده تا افراد زیادی در دنیا خواهان محصولات برند روبرتو کوین باشند.

بیشتر بخوانید  قاچاق انسان از مرزهای شرقی تا شهر پرند - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

برند پالمیرو

پالمیرو نیز یکی از برندهای معروف کشور ایتالیا محسوب می‌شود که برای اولین‌بار در سال 1967 تأسیس شد، لازم به ذکر است که این برند اولین‌بار در شهر میلان ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرد و تقریباً 50 سال در حوزه جواهرسازی فعالیت دارد و بدون شک یکی از بهترین برند‌های جواهر دنیا است.

از ویژگی‌های برند پالمیرو می‌توان به استفاده هم‌زمان از چندین سنگ قیمتی اشاره کرد، این شرکت جواهر سازی سعی می‌کند که سنگ‌های قیمتی را در کنار هم استفاده کند تا جواهرات آن خاص و گران‌قیمت باشند که البته در این زمینه هم موفق بوده‌ است، طبق آمار جهانی برند پالمیرو جزو 5 برند برتر جواهرات دنیا محسوب می‌شود و توانسته فروش خوبی داشته باشد. قرارگرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های جهان اتفاقی نیست و مشتریان، خاص و منحصربه‌فرد بودن این برند را قبول دارند.

طراحی‌های پالمیرو می‌تواند به‌راحتی حس یک جواهر ایتالیایی اصل را به شما القا کند و طراحی‌های آن آن‌قدر زیبا است که مسلماً در میهمانی‌ها حواس همه به جواهرات شما پرت خواهد شد.

به‌طورکلی این برند در تولید انواع انگشتر و گوشواره و گردنبند تبحر خاصی دارد و اگر شما در خرید جواهرات کمی سخت‌پسند هستید محصولات این کمپانی می‌تواند گزینه خوب و مناسبی برای شما باشد.

برند بوچلاتی

یکی دیگر از 5 برند معروف جواهرات ایتالیا بوچلاتی است که محصولات زیبا و با دوامی تولید می‌کند. این برند برای اولین‌بار کار خود را در سال 1919 شروع کرد، آغاز فعالیت این جواهرسازی مانند برند پیلمیرو از شهر بزرگ میلان بوده است، این کمپانی نیز محصولات زیبا و گران‌قیمتی تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید  برد لحظه آخری بهمنیار مقابل حریف ترکیه‌ای

در سال 2014 برند بوچلاتی کار عجیبی کرد که خیلی سروصدا به پا کرد، بوچلاتی مسئول این بود که قاب گوشی آیفون را با جواهرات تولیدی خود تزئین کند که این شرکت توانست به‌خوبی از پس این مسئولیت بر بیاید که موجب محبوبیت بیش‌ازپیش این برند شده است.

بوچلاتی فقط جواهرات تولید نمی‌کند و تنوع محصولاتی گسترده‌ای دارد، برای مثال می‌توان به ساعت‌های تولید برند بوچلاتی اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، همچنین این برند در زمینه تولید محصولاتی از جنس نقره‌ تبحر خاصی دارد.

این جواهرسازی در تولید انواع انگشتر گوشواره دستبند و گردنبند تبحر خاصی دارد، از محصولات باکیفیت و پر طرف‌دار این برند می‌توان به دست‌بندهای آن اشاره کرد که دور این محصولات با طلا حکاکی شده است. این برند مشتری‌های معروفی دارد و سلبریتی‌های مختلفی از جواهرات برند بوچلاتی استفاده می‌کنند که می‌توان به کتی پری، زانگ زی و سیدنی برونا اشاره کرد.

برند بولگاری

بولگاری نیز یکی از 5 برند معروف جواهرات ایتالیا است که قدمت بسیار زیادی دارد. این جواهرسازی برای اولین‌بار در سال 1884 در شهر رم افتتاح شد البته لازم به ذکر است که مؤسس این برند اهل یونان است که در سال 1881 به ایتالیا مهاجرت کرده بود، این برند تقریباً 140 سال قدمت دارد و محصولات باکیفیت را تولید می‌کند.

فعالیت برند بولگاری تنها به طلا و جواهرات خلاصه نمی‌شود، بولگاری علاوه بر جواهرات تولیدکننده انواع ساعت‌های باکیفیت و عطرهای بادوام است. همچنین این برند هتل‌های مختلفی نیز در شهرهای مختلف دنیا تأسیس کرده و می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌شود.

این برند در تولید انواع گوشواره، حلقه، گردنبند انواع ساعت و عطر تبحر خاصی دارد و سلبریتی‌های مشهوری از محصولات برند بولگاری استفاده می‌کنند؛ از معروف‌ترین مصرف‌کنندگان برند بولگاری می‌توان به لیدی گاگا و نیکول کیدمن اشاره کرد که خیلی هم از برند بولگاری راضی هستند و آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید  تلاش برای مهار آتش سوزی در کوه حامی گچساران / تلاش 350 نیرو در گرمای طاقت فرسا

برند دامیان

دامیان یکی دیگر از 5 برند معروف جواهرات ایتالیا است که فعالیت خود را در سال 1924 آغاز کرده است، دامیان برای اولین‌بار در شهر والنزا تأسیس شد و تا امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد، دامیان نیز مانند دیگر برندهای ایتالیا فقط جواهرات تولید نمی‌کند و این کمپانی نیز به سراغ تولید انواع ساعت رفته است.

دامیان برندی بود که برد پیت حلقه ازدواج مراسم عروسی خود را از آن خرید که این اتفاق در سال 2002 افتاد، پس از آن به‌یک‌باره محبوبیت برند دامیان نیز افزایش پیدا کرد؛ لازم به ذکر است که این برند دارای طراحی‌های عالی و منحصربه‌فردی است که می‌تواند هر شخصی را مجذوب خودش کند.

دامیان در دنیا جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود و توانسته 18 بار جایزه بین‌المللی الماس را دریافت کند، جایزه بین‌المللی الماس جامی مثل اسکار است که به بهترین تولیدکننده جواهرات سال اهدا می‌شود.

این برند جذاب در تولید انواع حلقه و ساعت‌های مچی تبحر خاصی دارد و طراحی‌های خاص و جذاب این برند می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

جمع‌بندی

در پایان با 5 برند معروف جواهرات ایتالیا آشنا شدیم و اطلاعات مفیدی درباره آن‌ها کسب کردیم، اسامی که در این مقاله معرفی شد بهترین برندهای جواهرات ایتالیا محسوب می‌شوند که نه‌تنها در ایتالیا بلکه در سراسر دنیا طرف‌دار و مشتری دارند، طراحی این جواهر سازی‌ها عالی و منحصربه‌فرد است و بسیار گران قیمت نیز هستند.

برخی از برندها به علت مشتریان زیادی که دارند در برخی از کشورهای دیگر دنیا نیز کارخانه‌های خود را تأسیس کرده‌اند تا بتوانند تولید و فروش بیشتری داشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید