45 میلیارد تن به وام های توسعه نهاوند اضافه شد


علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: طی رایزنی ها و به منظور تسریع در اتمام پروژه های عمرانی نهاوند ، بیش از 45 میلیارد تن وام از منابع ساختمانی کشور به کل وام های شهر جذب شد.

وی افزود: این وام ها به دلیل قابلیت کارکردن نیمه کاره پروژه های عمرانی شهر در حوزه راه و دانشگاه انجام می شود که با توزیع آنها در اجرای پروژه های پیش بینی شده تسریع می شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس وی گفت: با توجه به اینکه محور نهاوند – کنگاوارا یکی از مهمترین محورهای شهر و راهرو غربی به مرکز کشور است ، سال گذشته 74 میلیارد تومان از طریق ماده 56 به آن اختصاص یافت تا چهار خط آن تکمیل شود و امسال ، 3.5 میلیارد تن از طریق منابع دولتی برای این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: البته با توجه به اینکه وام امسال مبلغ زیادی برای تکمیل پروژه محور نهاوند – کرمانشاه نیست ، با پیگیری های انجام شده از طریق کمیته بودجه و ادغام مجلس ، این رقم به 20 میلیارد تومان رسیده است. “

شهبازی افزود: علاوه بر محور نهاوند – کنگاور ، جاده نهاوند – آورزمان پروژه دیگری است که توانسته ایم آن را تأیید کنیم. که از 7.5 میلیارد تن به 20 میلیارد تن افزایش دهید تا انشاالله امسال شاهد پیشرفت بیشتری در اجرای آن باشیم.

وی افزود: همچنین افزایش بودجه توسعه دانشکده پیراپزشکی از 980 میلیون تن به 2 میلیارد تن از دیگر پروژه هایی است که اعتبار آن در سال جاری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید  با اورامانات سرزمین ۴۰ هزار ساله آشنا شوید | قلب تپنده کردستان٬ منطقه اورامانات | معرفی مکان‌‌های دیدنی کردستان +تصویر

سرانجام رئیس کمیته محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر افزایش وام های ساختمانی پروژه های فوق ، 15 میلیارد تومان از وام های مختلف برای این شهرستان جذب شد تا در بین دیگر پروژه های مهم و ضروری در شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام / 3140 /


دیدگاهتان را بنویسید