مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

4300 ایرانی برای دریافت واکسن کرونا وارد ارمنستان می شوند / ارمنستان شرایط واکسیناسیون را تغییر می دهد – اخبار سفر و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سید روح الله لطیفی در مصاحبه با خبرنگار اقتصادی آژانس تسنیموی گفت: “در دو روز گذشته 1800 ایرانی وارد ارمنستان شده اند و از اول ژوئیه در مجموع 4300 مسافر ایرانی برای واكسن زدن وارد كشور شده اند.”

وی با اشاره به لغو ویزای ارامنه ایران و ارمنستان افزود: برای سفر به ارمنستان کافی است مسافران گذرنامه داشته باشند و به محض ورود به ارمنستان آزمایش تاج انجام می شود. اگر تست تاج منفی باشد ، مسافران حق ورود دارند و در صورت مثبت بودن ، مسافر برمی گردد.

وی ادامه داد: مقامات ارمنستان اعلام کرده اند که این واکسن به کسانی که 10 روز در این کشور باقی بمانند داده می شود. به عبارت دیگر ، آنها یا توریست هستند و یا برای انجام کاری به این کشور سفر می کنند و باید سفر کنند.

سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آنها به دلیل جمعیت بیش از حد طرف ارمنستان درخواست ایران کردند ، افزود: با توجه به اینکه تست تاج در مرز ارمنستان کند است ، آنها از طرف ایرانی خواستند که پل تا زمانی که مردم روی پل باشند. “اجازه ندهید مسافران خارج شوند تا مردم با گرمای زیاد منطقه مشکلی نداشته باشند.

لطیفی در مورد شرایط صادرات کالا به افغانستان گفت: تاجران افغان مسئولیت حمل کالا به افغانستان را دارند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  جعل کارت‌ پایان خدمت غیر ممکن شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *