416 کیلوگرم شیشه در سیستان و بلوچستان کشف شد



به گزارش ایرنا ، سردار احمد طاهری روز جمعه اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ، چتر اطلاعاتی خود را گسترش داده تا سرنخ هایی را نشان دهد که اعضای باند سازمان یافته برای قاچاق تریاک قصد دارد محموله بزرگی از مواد مخدر صنعتی را از شهرهای مرزی شمال استان به شهر زاهدان و سپس به اعماق کشور منتقل کند.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر طی چندین روز رصد و کنترل حرکات این باند حرفه ای دریافت که قاچاقچیان در حال حمل محموله مذکور از شهرهای شمالی استان به زاهدان بوده و مواد مخدر را در یک کامیون حمل مواد زائد بارگیری می کنند. .
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام روز گذشته تیم های مبارزه با مواد مخدر پلیس استان یک کامیون حامل مواد مخدر را از زابل به زاهدان حین حمله توقیف و در بازرسی از یک کامیون دو قاچاقچی 416 کیلوگرم و 200 گرم مواد مخدر را دستگیر کردند. “آنها شیشه ای را پیدا کردند که با زیرکی در قسمت بار تعبیه شده بود.
وی با اشاره به معرفی متهم در مراجع قضایی ، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان آفت در جامعه تأکید کرد و از شهروندان خواست با تماس با شماره 110 به پلیس در مورد اخبار و اطلاعات خود در این زمینه اطلاع دهند. در اسرع وقت. فروشندگان مرگ را شناسایی و دستگیر کنید.

بیشتر بخوانید  ساخت هر دستگاه آب شیرین کن در پارسیان باید مطابق با سهم شهر و ملاحظات زیست محیطی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید